Promocija na Instagramu je proces plaćenog oglašavanja putem kojeg korisnici mogu promovirati svoje objave kako bi ih vidjelo više ljudi. Instagram promocija se razlikuje od uobičajenog dosega, jer korisnicima omogućuje da ciljaju publiku na temelju određenih kriterija i postavljaju budžet za promociju. No, kako funkcionira plaćanje promocije na Instagramu?
Kako bi se započela promocija na Instagramu, korisnik mora odabrati objavu koju želi promovirati i postaviti ciljeve promocije. Moguće je ciljati publiku prema različitim kriterijima, uključujući dob, spol, geografsku lokaciju, interese i druge demografske podatke. Nakon što su postavljeni ciljevi i ciljana publika, korisnik može odabrati iznos koji želi potrošiti na promociju i trajanje promocije.
Plaćanje promocije na Instagramu se vrši prema modelu aukcije. To znači da korisnik postavlja ponudu za prikazivanje svoje promocije ciljanoj publici, a Instagram odabire najvišu ponudu. Troškovi promocije ovise o tome koliko se korisnik natječe s drugim oglašivačima na platformi. Instagram promocija nudi različite vrste ciljeva za promociju, uključujući povećanje svijesti o brendu, povećanje angažmana i prodaju proizvoda ili usluga. Promocija može biti vrlo učinkovita u povećanju dosega objava i privlačenju novih pratitelja, ali je važno imati ciljane i privlačne objave koje će privući pažnju publike.