Nije tajna da se žene vole osjećati lijepo i samopouzdano, a upravo je pravi izbor nakita često ogledalo onoga što svaka žena nosi u sebi. (FOTO: Karmen Poznić)
Brend pod nazivom Karat, koji broji skoro sedamdesetogodišnju tradiciju vrijednu svake pažnje predstavio je dugoočekivanu kolekciju 'Golden hour', koja donosi 18 karatnu pozlatu već poznatih srebrnih kolekcija „Like a star“, „Geometry“ i „Edgy Perls“. (FOTO: Karmen Poznić)
Osim proslavljenih prstenčića i statement naušnica, 'Golden hour' kolekcija donosi i nove modele „Želja mi je bila pomoći u vječnoj ženskoj dvojbi u kojoj želimo naušnice za ‘van’, a trebaju nam diskretnije naušnice za posao. (FOTO: Karmen Poznić)
Novost su 2u1 naušnice koje možete sastaviti u viseće naušnice ili nositi kao studs na uhu. "To nam u praksi znači da možemo biti diskretne u uredu i sastaviti glam opciju dok se vozimo na afterwork party", ističe Rene Krasnić Velicki, vlasnica obiteljske proizvodnje Karat nakita.
Trend u nakitu je i dalje ‘više je više’, ekspolzija prstenja na rukama, layering na vratu i koja narukvica kao ‘cherry on top’, a upravo je to na najbolji mogući način, pozirajući ispred fotoobjektiva, dočarala Ivana Mišerić, prelijepa radijska voditeljica, zaštitno lice branda Karat. (FOTO: Karmen Poznić)
Na pitanje kako je došlo do suradnje, Mišerić uz osmijeh priča: ''Kad me Rene nazvala čak nisam prvo pogledala nakit, nego sam slušala nju da ju osjetim. I to mi je prvo sjelo. Onda sam otišla u Osijek vidjeti proizvodnju i upoznati cijeli tim i malo je reći da sam se zaljubila. Ovo je vrhunska priča, topla, obiteljska iza koje stoje vrijedni ljudi koji rade prekrasan nakit. I jedna snažna mlada žena koja to sve gura." (FOTO: Karmen Poznić)
I upravo tu snagu žena naglašavaju Ivana i Rene kroz koncept ‘žene koja sama sebi kupuje nakit i ne čega nekoga drugoga da to napravi.’ (FOTO: Karmen Poznić)
Upravo su žene te koje imaju moć mijenjati društvo, podizati kolektivnu svijest, stvarati nove generacije. I baš zbog toga žene trebaju znati koliko vrijede i biti ponajprije saveznice same sebi. (FOTO: Karmen Poznić)
Kako ovaj dizajnerski nakit nosi i puno dublje značenje, da se zaključiti da je Karat puno više od nakita. (FOTO: Karmen Poznić)
Karat je moderni ‘bunt’ žene koja više ne robuje trendovima i društvu, već konačno prihvaća samu sebe i postaje sretna. (FOTO: Karmen Poznić)
Okom vidljive čarolije uspomena, možete pronaći i na Instagram i Facebook stranicama, a uskoro i na webshopu www.zlatarnicekarat.com (FOTO: Karmen Poznić)
Lijepa Ivana Mišerić kao zaštitno lice suncem obasjane kolekcije nakita
Suncem obasjana karat 'Golden hour' kolekcija je više od nakita. (FOTO: Karmen Poznić)