Image
Image

Kolekcija je vrlo nosiva, mladenačka, karakterističnih lepršavih i fluidnih formi s kojima Aragović i dalje koketira u kombinaciji s geometrijskim elementima prugica i točki. (Foto: Denis Butorac)

Image

Novitet je da su sada izrađene u glitteru s kojim u obliku aplikacija ukrašava odjevne predmete. Upravo su šljokice ono što se dominantno provlači kroz cijelu kolekciju, pa su njima dekorirani ovratnici, manžete ili pak rubovi haljina i suknji. (Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Image

(Foto: Denis Butorac)

Kolekcija inspirirana 80-ima i disco erom punom šljokica: Nova ljetna kampanja Zorana Aragovića

U vremenu kada je moda pala u drugi plan i životni prioriteti nam se preslažu, svojom novom kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2020., dizajner Zoran Aragović za svoj brand BiteMyStyle, dokazao je još jednom da moda može unijeti radost u naše živote i postati nam točka gledišta s koje ćemo prkositi ovim vremenima. Zvijezde kampanje su Miss Hrvatske Katarina Mamić i modl Luna Valas. Napiši nam u komentarima što misliš o novoj kolekciji. (Foto: Denis Butorac)

zena.hr
22.5.2020.