Avon Hrvatska, u sklopu svog tradicionalnog programa za borbu protiv nasilja nad ženama Speak Out Domestic Violence, ove godine organizira regionalnu humanitarnu kampanju Udari mene, a ne žene čije je zaštitno lice boksač Stjepan Božić. Stjepanove fotografije za ovu kampanju prošli je tjedan snimio fotograf Damir Hoyka, dok će se glavno događanje u okviru projekta održati u Zagrebu krajem studenog ove godine u povodu Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama.
Snimanje u studiju Damira Hoyke je proteklo u vedrom raspoloženju, a Stjepan, koji se priprema za bitan boksački meč ujesen, iza sebe već ima nekoliko humanitarnih inicijativa u okviru kojih je donirao sredstva djeci s posebnim potrebama te onoj oboljeloj od malignih bolesti. Razlog zbog kojeg je Stjepan velikodušno pristao na podršku ovoj humanitarnoj kampanji je i činjenica da je kao dijete bio izložen obiteljskom nasilju.
„Lijepo je imati priliku pomoći onima kojima je to najpotrebnije, a zbog svog osobnog iskustva, svjestan sam ozbiljnosti problema nasilja u obitelji. Kampanjom Udari mene, a ne žene želimo skrenuti pozornost javnosti na potrebu zaštite zlostavljanih žena – i poručiti zlostavljačima da je nasilje u obitelji kukavički čin“, rekao je Stjepan Božić.
Sredstva će se u okviru kampanje Udari mene, a ne žene prikupljati putem humanitarne telefonske linije i prodajom posebne linije Avonovih proizvoda sa znakom beskonačnosti, a bit će donirana Udruzi za zaštitu obitelji U.Z.O.R. u Rijeci. Udruga U.Z.O.R. osnovana je u ožujku 2007. godine s ciljem pružanja zaštite i pomoći obiteljima ugroženima nasiljem, a provodi programe savjetovanja te osigurava sklonište za žrtve obiteljskog nasilja.
Borba protiv raka dojke i nasilja nad ženama
Tvrtka Avon Kozmetika, koja ove godine slavi 15. godišnjicu osnutka, aktivna je na području borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena.
„Ponosna sam na Avonovu dugu tradiciju predanosti ženama koja uključuje društveno odgovorne projekte, a posebno želim zahvaliti Stjepanu Božiću koji je darovao svoje vrijeme i trud kako bi nam bio podrška na tom putu. Već 15 godina se u Hrvatskoj trudimo poticati žene da budu samopouzdane, uspješne i zadovoljne sobom, a na ovaj način ujedno dajemo svoj doprinos osiguravanju boljih uvjeta za njihove živote“, rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Naime, već je 2006. Avon u Hrvatskoj krenuo s proizvodima s ružičastom vrpcom kao regularnom ponudom u katalogu tako započevši svoj humanitaran rad, a 2008. je uveo i posebne proizvode sa simbolom beskonačnosti kao podršku borbi protiv nasilja nad ženama. Tvrtka je organizirala i brojne humanitarne akcije poput prikupljanja sredstava za Autonomnu žensku kuću Zagreb, što je rezultiralo ukupnom donacijom od 100.000 kuna, ili potpora drugim lokalnim nevladinim udrugama, kao što je donacija 50.000 kuna Udruzi Brod i njihovom skloništu za žene u 2011.