Kompanije Procter&Gamble i Konzum obilježit će listopad, mjesec posvećen borbi protiv raka dojke, humanitarnom akcijom „Žena ženi“ čija je svrha prikupljanje financijskih sredstava za udrugu Europa Donna koja već godinama aktivno podiže svijest žena o raku dojke.
Akcija će se provesti udruživanjem snaga s građanima koji će kupnjom P&G-ovih proizvoda učiniti dobro djelo. P&G će od svakog kupljenog Always, Pantene, Venus i Oral-B proizvoda u prodavaonicama Konzuma tijekom listopada darovati 1 kunu udruzi Europa Donna. Svi kupci koji u jednoj kupnji na istom računu tijekom listopada kupe proizvode sva četiri brenda; Always, Pantene, Venus i Oral-B u Super Konzum i Konzum Maxi prodavaonicama, na poklon će dobiti i posebnu ELFS narukvicu. Narukvicu sa mašnom u nekoliko različitih boja kao simbolom sudjelovanja u humanitarnoj akciji „Žena ženi“ osmislio je poznati dizajnerski dvojac ELFS - Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica.
Tim povodom održana je i konferencija za novinare u sklopu koje je predstavljena kampanja čiji je cilj, osim prikupljanja financijskih sredstava, educiranje i podizanje svijesti o borbi protiv raka dojke. U kampanju se uključila poznata hrvatska dizajnerica Ivana Popović koja se osobno suočila s ovom zloćudnom bolešću. „Mnoge žene nisu ni svjesne koliko je rak dojke učestala bolest zbog čega je rano otkrivanje od presudne važnosti. Samopregled bi trebala postati redovita aktivnost svake žena. Taj pregled traje nekoliko sekundi, a doslovce spašava život. To treba non-stop ponavljati i zato podržavam ovu hvalevrijednu akciju.“, izjavila je brand ambasadorica Ivana Popović.
Udruga Europa Donna kojoj je namijenjen cjelokupni prihod ove kampanje već duže vrijeme brojnim projektima pruža potporu i podiže svijest žena o raku dojke. „U Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2300 žena. Trudimo se da tu brojku smanjimo što je više moguće. Zato smo izuzetno sretni i zahvalni što je ovom akcijom prepoznata važnost naše borbe“ rekla je predsjednica Udruge Nada Kraljević.
Predstavnici P&G-a i Konzuma, Srđan Lisac i Helena Klarić, zahvalili su svima koji sudjeluju u ovom humanitarnom projektu „Žena ženi“. Povodom najave projekta Helena Klarić, pomoćnica direktora Poslovnog područja maloprodaje i investicija u Konzumu je izjavila: „Humanitarna akcija 'Žena ženi' nastavlja niz zajedničkih društveno odgovornih projekata P&G-a i Konzuma. Zadovoljstvo nam je što ćemo u sklopu ove inicijative zajedno s našim kupcima i P&G-om Hrvatska dati doprinos u prevenciji i edukaciji žena o raku dojke kroz pomaganje udruzi Europa Donna Hrvatska. Za nas u Konzumu ovaj projekt ima poseban značaj budući se kroz njega dodatno povezujemo s našim kupcima te pomažemo u borbi s ovom bolešću kroz osvještavanje važnosti zdravih životnih navika, prevencije i redovnih pregleda žena u svim krajevima Hrvatske.“
„Žena ženi, humanitarna je akcija koja se održava u listopadu koji je ujedno i mjesec borbe protiv raka dojke. Osim prikupljanja sredstava za udrugu Europa Donna Hrvatska, ovom akcijom želimo potaknuti svijest žena i društva o ovoj zloćudnoj bolesti kao i potaknuti žene na redoviti samopregled. Želimo ženama pružiti potporu jer znamo koliko je ona bitna u tako teškim životnim situacijama.“, rekao je član Uprave P&G-a Srđan Lisac.
„Drago nam je što smo dizajniranjem posebne ELFS narukvice pripomogli kampanji „Žena ženi“ kao simbolom sudjelovanja građana u humanitarnoj akciji te se nadamo da će doista polučiti fantastične rezultate“, rekao je poznati ELFS dvojac Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica.
Humanitarna kampanja „Žena ženi“ trajat će do kraja listopada. P&G i Konzum na ovaj način žele dati svoj doprinos u prevenciji i edukaciji žena o raku dojke. U akciju se mogu priključiti i građani kupnjom P&G-ovih proizvoda u Konzum maxi i Super Konzum prodavonicama.
Konzum i P&G pokrenuli humanitarnu kampanju „Žena ženi“ za borbu protiv raka dojke