Odrastanje u oskudnim uvjetima može ostaviti značajan trag na njihov kasniji emocionalni, socijalni i fizički razvoj. Potaknuti željom da se pruži ruka djeci koja je trebaju, Hrvatski Crveni križ, P&G i Kaufland su odlučili zajednički doprinijeti naporima za ublažavanje posljedica siromaštva. Pozivaju cjelokupnu javnost da podrži inicijativu „Iz ljubavi prema djeci“ koja se provodi u trgovinama Kauflanda i u kojoj možemo sudjelovati svi kupnjom proizvoda tvrtke P&G, sve do 21.veljače.
Osim što vas pozivamo da se i vi uključite u humanitarnu inicijativu „Iz ljubavi prema djeci“, želimo doznati koje najljepše uspomene o djetinjstvu vi nosite kroz život.
Tri autora najzanimljivijih odgovora, prema sudu ambasadora kampanje Brune Šimleše, darivat ćemo vrijednim proizvodima tvrtke P&G koji sudjeluju u akciji „Iz ljubavi prema djeci“.
Pošaljite nam vaše odgovore do petka, 12. veljače kada ćemo i objaviti imena dobitnika.
U Hrvatskoj oko 820.000 osoba živi u siromaštvu, a od te brojke čak 41.000 su djeca predškolske dobi.