U dječjem vrtiću Čigra provodi se eksperimentalni program robotike za djecu predškolske dobi..
Na oblikovanju kurikula sudjelovali su pedagoški djelatnici i informatički stručnjaci. Naime, tehnologija treba biti sredstvo za stjecanje znanja primjerenog određenoj dobi.
Odgojitelji dječjeg vrtića Čigra dodaju kako djeca zadatke s robotom svladavaju kroz igru te da je upravo to odlika suvremenih kurikula.
Suvremeni kurikuli, kako oni školski, tako i oni predškolski, potiču nesvjesno širenje znanja. Djecu treba usmjeravati da ih vlastita znatiželja vodi u svladavanje nečega novoga. Roboti su im u tome sjajni saveznici. Intrigiraju djecu i oplemenjuju neke tradicionalne igre. Djeca, primjerice, vole labirinte, ali kad robota moraju programirati da prođe labirint, igra im postaje još uzbudljivija. Labirint znamo staviti i na kartu svijeta, pa djeca dobivaju zadatak, primjerice, iz Australije doći na Sjeverni pol. Spajanjem robotike i geografije učenje postaje multidisciplinarno, kazala je Martina Pavić, ravnateljica Čigre.
Uz humanoidne robote u eksperimentalnoj se robotici za predškolce koriste i Bee Boti. To su mali podni roboti u obliku pčelica. Jednostavni su za rukovanje, a djecu podučavaju usmjeravanju, procjenjivanju i rješavanju problema.
Riječ je o tehnološkim rješenjima koja su dobila niz prestižnih svjetskih nagrada i koja se koriste u predškolskim i školskim ustanovama diljem svijeta.
Dječji vrtić Čigra svjestan je važnosti razvoja digitalnih vještina kod djece, vrijednosti uporabe digitalne tehnologije kao sredstva stvaranja, izražavanja i učenja, ali i opasnosti koje donosi digitalni svijet. Shodno tome vrtić radi na obogaćivanju programa digitalnim edukativnim sadržajima uz istodobno pružanje potpore odgojiteljima i roditeljima koji djecu podučavaju korištenju digitalne tehnologije.