Osnovci pakiranja Dukat trajnog mlijeka oslikali mliječnim brkovima

Četiri pobjednička crteža kreativnog natječaja „VOLIM MLIJEKO!“ krasit će ograničeno izdanje pakiranja Dukat mlijeka

Osnovci pakiranja Dukat trajnog mlijeka oslikali mliječnim brkovima

Ograničeno izdanje veselih pakiranja Dukat trajnog mlijeka krasit će crteži mliječnih brkova koji su proglašeni najboljima na ovogodišnjem likovnom natječaju Dukata „VOLIM MLIJEKO!“.

U velikoj konkurenciji od gotovo 3.000 prijavljenih radova, pobjedu su odnijeli Lucija Vignjević iz Lovrana, Mia Mikulić iz Zagreba, Luka Fledrović iz Matulja te Ema Grobenski iz Koprivnice. Upravo njihove crteže mliječnih brkova, kojima su ukrasili sebe, članove obitelji pa čak i kućne ljubimce, stručni je žiri proglasio najboljima. Na današnjoj svečanosti u Muzeju suvremene umjetnosti Zagreb otkriveno je kako će izgledati ograničeno izdanje pakiranja Dukat trajnog mlijeka u tetrapak ambalaži koje će od siječnja 2017. godine biti dostupno na policama trgovina širom Hrvatske.


Image


Pobjednici natječaja s lijeva nadesno: Lucija Vignjević; Mia Mikulić; Luka Fledrović i Ema Grobenski


„Tema kreativnog likovnog natječaja 'Mliječni brkovi' u našim je osnovnoškolcima probudila prave male kreativce, a u njihovim će likovnim radovima moći uživati i svi ljubitelji mlijeka. Natječajem „VOLIM MLIJEKO!“ iz godine u godinu nastojimo skrenuti pažnju djece i odraslih na važnost pravilne i uravnotežene prehrane, a ovom smo temom pokazali kako ona ujedno može biti i zabavna. Zahvaljujemo roditeljima, učiteljima i svima onima koji su pomogli da školarci s nama i ove godine crtaju“, rekla je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica Korporativnih komunikacija Dukata.

Pobjedničke je radove prema kriterijima kreativnosti, originalnosti, izražajnosti, tehničke izvedbe te samostalnosti u izradi odabrao stručni žiri koji su činili Nada Beroš, muzejska savjetnica MSU-a, izv.prof. art. Ksenija Turčić s Akademije likovnih umjetnosti, Izvorka Jurić, kreativna direktorica tvrtke Motus Vis, Almir Okanović, kreativni direktor agencije BBDO Zagreb, te Mario Blaić, direktor marketinga u Dukatu.

Image


Uz četiri autora izabranih radova, na program dodjele nagrada stiglo je i osamdesetak učenika iz njihovih razreda s učiteljima i mentorima te su sudjelovali u poludnevnom kreativno-edukativnom događanju za pamćenje.

Natječaj „VOLIM MLIJEKO!“ Dukat je pokrenuo 2012. godine s ciljem skretanja pažnje roditelja, učitelja i djece na važnost pravilne i uravnotežene prehrane i stjecanja zdravih prehrambenih navika. Održan je pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta i uz podršku Ministarstva zdravlja, te uz partnerstvo Muzeja suvremene umjetnosti Zagreb..
Više o natječaju dostupno je na mrežnoj stranici http://www.volim-mlijeko.hr/.