Humanitarni projekt "Ja volim vrtić" uspješno završen!

U organizaciji Pampersa i DM-a donirano je deset dječjih vrtića širom Hrvatske

Humanitarni projekt "Ja volim vrtić" uspješno završen!

Humanitarni projekt trajao je od početka godine do kraja veljače, a cilj akcije bio je pomoći vrtićima diljem Hrvatske. Ukupni iznos potpore iznosi 400.000 kuna kako bi se najmlađima darovalo još više radosti i lijepih uspomena iz djetinjstva
Nakon završetka humanitarne akcije „Ja volim vrtić“, projekta u organizaciji Pampersa i DM-a, vrtićima s najvećim brojem glasova uručena je potpora u ukupnom iznosu od 400.000 kuna, a svaki od deset vrtića dobio je potporu u iznosu od 40.000 kuna.  Akcija „Ja volim vrtić“ trajala je od početka siječnja do kraja veljače i u tom periodu od svakog paketa Pampers pelena kupljenih u trgovinama DM-a odvajalo se 4 kune. Ovom donacijom obuhvaćena su po dva dječja vrtića iz pet hrvatskih regija koja su tijekom trajanja akcije prikupila najveći broj glasova, a u njoj je sudjelovalo ukupno 285 vrtića.

Glavni cilj ove humanitarne akcije je pomoć djeci vrtićke dobi kako bi im se omogućio što ugodniji i sadržajniji boravak u njihovim vrtićima. Na taj način stvara se i kvalitetna podloga za njihov psihofizički i emocionalni razvoj te sretnije djetinjstvo. Tijekom trajanja akcije svi zainteresirani mogli su glasati za bilo koji od prijavljenih vrtića i to slanjem SMS poruke ili na Facebook stranici Pampers Hrvatska. Najviše glasova prikupili su; DV „Petar Pan“ Zagreb, DV „Velika Gorica“, DV „Ciciban“ Otočac, DV „Girice“ Cres, DV „Vukovar 1“, DV „Vukovar 2“, DV „Sisak novi“ Sisak,  DV „Slunj“, DV „Biokovsko zvonce“ PO „Radost“ Makarska te DV „Cvit“ Sv. Filip i Jakov.

Akcija „Ja volim vrtić“ u skladu je s Pampersovom filozofijom o brizi djece, još od samog rođenja, kako bi proces odrastanja bio što ugodniji i sretniji te nastojanjima dm-a da kao društveno odgovorna tvrtka organizira i sudjeluje u humanitarnim akcijama u zajednici u kojoj djeluje.

Image
Image

Procter & Gamble jedna je od najvećih svjetskih multinacionalnih kompanija koja uvelike pridonosi zajednicama u kojima djeluje. Kao društveno odgovorni član zajednice, Procter & Gamble podupire cijeli spektar aktivnosti s ciljem pomoći najugroženijim članovima društva u sklopu svog globalnog programa „Živi, uči, napreduj” jer smatra kako je pomaganje onima kojima je to najpotrebnije dužnost svake ozbiljne i društveno odgovorne kompanije.