Posao i obitelj
Posao i obitelj

Zvijezda majoneza proslavila 60. rođendan. Imamo i odličan recept za slatko kiselu salatu

Zvijezda majoneza proslavila 60. rođendan. Imamo i odličan recept za slatko kiselu salatu
Prosječan Hrvat tijekom godine uživa u 1,26 kg majoneze, Zvijezda je proizvede 20 milijuna komada godišnje, a najdraža nam je u ona u vrećicama

Svaki sendvič popravlja, u salati je neizostavna, a uz pizzu neočekivana -  Zvijezda majoneza, omiljeni dodatak jelima, ove godine slavi 60. rođendan.   Veliku obljetnicu Zvijezda je obilježila u utorak na Festivalu majoneze u zagrebačkoj Galeriji Kranjčar na kojem su s guštom i bez grižnje savjesti uživali hedonisti poput Andree Andrassy, Nevene Rendeli Vejzović, Slavka Sobina i brojnih gastro blogera. Nevena Rendeli Vejzović   - Početak proizvodnje majoneze 1959. godine jedan je od ključnih trenutaka u povijesti Zvijezde.  Dotad se majoneza smatrala luksuznim jelom koje se moglo pronaći samo u “finoj” kuhinji. Priprema je dugo trajala, a i namirnice nisu bile svima dostupne.  Zvijezdinom proizvodnjom majoneza je postala lako dostupna  gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i sa zadovoljstvom mogu reći da je i danas neizostavna u našoj kuhinji jer povezuje sve okuse i generacije, izjavio je Tihomir Adam, direktor Zvijezde.   Zvijezda majoneza danas je treći najjači brend (1) u Hrvatskoj i prvi izbor kad je majoneza u pitanju, za što je zaslužan njezin okus i originalna tradicionalna receptura koju su  Zvijezdini tehnolozi osmislili prije 60 godina i do danas se nije mijenjala. Zvonimir Ladešić, voditelj razvoja u Zvijezdi Majonezu voli većina Hrvata. Od 4,2 milijuna stanovnika, njih 71.5 % ili čak tri milijuna (2) jede majonezu, a među njima najviše je onih koji biraju upravo Zvijezdinu. Godišnje u prosjeku svaki s tanovnik Hrvatske uživa u 1,26 kilograma majoneze (3).   Podjednako je vole i žene (51%) i muškarci (49%), a najviše se njome jelo popravlja u Zagrebu i okolici (27,8%), a zatim slijedi Dalmacija (19%) pa Sjeverna Hrvatska (17,7%) (4).   Izrađena od svježih jaja i bez konzervansa, Zvijezdina je majoneza savršena u svako doba dana. Dostupna je u tubi,  staklenci i u flakonu, a godišnje se u prosjeku proizvede oko 20.000.000 komada svih vrsta Zvijezda majoneze.   Najpopularnija je među njima ona u vrećici. Kada bismo poredali sve proizvedene vrećice Zvijezda majoneze u jednoj godini, pokrili bismo udaljenost od Zagreba do Berlina, u kojem se isto rado u majonezi uživa. Tihomir Adam, direktor Zvijezde i Jasna Pulić, rukovoditeljica marketinga u Zvijezdi                                                                                                             - Uz Zvijezda delikates majonezu, tijekom godina razvili  smo niz okusa poput čilija i slanine pa sve do jogurta pa izborom unutar asortimana svakom korisniku garantiramo jedinstveno gurmansko iskustvo i mogućnost kombiniranja  s namirnicama koje najviše vole, koliko god one (ne)obične bile, izjavila je Jasna Pulić, rukovoditeljica marketinga u Zvijezdi i najavila predstavljanje novih okusa i proizvoda na bazi Zvijezda majoneze i u narednoj godini. Fabris Peruško, izvršni direktor Fortenova Grupe i Tihomir Adam, direktor Zvijezde   Povodom proslave rođendana Zvijezda je nagradila i najkreativniji recept godišnjom zalihom Zvijezda majoneze.                                                                                                           SLATKASTO KISELA SALATA S PILETINOM I MRKVOM  ZA SALATU 350 g pečenog ili kuhanog pilećeg mesa 5 većih mrkvi 1/4  glavice svježeg kupusa 100 g ukiseljene cikle Sezam Sol  ZA DRESSING 1 Zvijezda delikates majoneza u vrećici 1 kiselo vrhnje 12% m.m. 2-3 žličice jabučnog octa Crni papar  DEKORACIJA Sezam i kisele lučice  PRIPREMA Naribati mrkvu i kupus, posoliti i ostaviti da odstoji dvadesetak minuta. Za to vrijeme prepržiti sezam na tavi. Mrkvu i kupus stisnuti rukama pa malo ocjediti tekućinu zatim dodati narezanu piletinu i narezanu ciklu (ciklu narezati na trakice). Pomiješati vrhnje, majonezu, jabučni ocat i prstohvat crnog papra pa preliti preko salate i sve dobro promiješati.   Servirati na tanjuru posipano s prženim sezamom i ukiseljenim lučicama. (1) IPSOS BrandPuls; Wave I 2019; (2) IPSOS BrandPuls II.2018 (3) IPSOS BrandPuls; Wave I 2019; (4) IPSOS BrandPuls II.2018