
Zaposlenicima se vjeruje više nego direktorima

Ketchum, jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, proveo je studiju "Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM)" u kojoj se bavi istraživanjem povjerenja u vodstvo. KLCM studija provedena je na šest tisuća ispitanika u dvanaest zemalja na pet kontinenata i bavi se temama vezanim uz efikasno vodstvo i efikasnu komunikaciju i njihovu međusobnu povezanost.
Svega 24% ispitanika vjeruje da vođe u potpunosti pružaju efikasno liderstvo.
Otvorena komunikacija zauzima prvo mjesto drugu godinu za redom kao najznačajnija odlika izvrsnih vođa.
Kvaliteta komunikacije lidera bilježi pad od 24%.
Tek 34% ispitanika ocjenjuje poslovne šefove izvrsnim vođama.
Loše vodstvo izravno pogađa prodaju. U 2012. godini 60% ispitanika je bojkotiralo ili smanjeno kupovalo od tvrtke čije se vodstvo neprimjereno ophodilo, uz napomenu kako percepcija negativnog vodstva stvara mnogo veće smanjenje prodaje nego što pozitivna percepcija potiče na prodaju.
Zaposlenici nadilaze izvršne direktore kao kredibilni korporativni am-basadori. Izvršni direktori nalaze se na niskome 6. mjestu na listi kredi-bilnih izvora informacija vezanih uz korporaciju. Nasuprot tomu, zapo-slenici s kojima su ljudi u doticaju najvjerodostojniji su ambasadori, što čini stvaranje efikasnog zaposlenika važnijim no ikad.
Životna dob je bitna. Respektabilnih 62% ispitanika polaže nade za preuzimanje i definiranje budućnosti u lidere čija starost je između 35 i 50 godina. Samo 10% polaže svoje nade u osobe starosti između 18 i 34 godine.
U svakoj ispitanoj kategoriji (vodstvu, komunikaciji i odgovornosti) predvodi tehnološki sektor, uživajući 14 bodova prednosti ispred svoga najbližeg rivala.


Nevidljivi SPF stickovi: Nova generacija zaštite od sunca bez bijelog traga

Najbolji recepti za domaći sladoled od pistacija - od klasične verzije do veganske verzije
