Svjetski poznati direktori postali fotomodeli u kampanji za Cannes Lions

Vodeća svjetka imena iz svijeta oglašivačke kreative postali su modeli za stock fotografije kao najava Cannes Lions

Svjetski poznati direktori postali fotomodeli u kampanji za Cannes Lions

Cannes Lions međunarodni festival kreativnosti je lansirao 2014 kampanju za promicanje Festivala, koji se održava od 15. do 21. lipnja. Organizatori su se udružili s McCann London i angažirali nagrađivanog fotografa, Maxa Oppenheima, kako bi usavršio umijeće klasične stock fotografije.

Kampanja će se oglašavati u nacionalnim novinama i trgovačkim časopisima diljem svijeta od sada do lipnja. Sadržavat će kolekciju svjetski poznatih kreativnih profesionalaca u ulozi super - pozitivnih modela stock fotografije.

Kampanja naglašava činjenicu da će pohađanje vodećeg svjetskog festivala kreativnosti i okruženje puno najkreativnijih radova i ljudi na planeti biti iznimno vrijedno iskustvo. To nadahnjuje delegate da se vrate na posao s obnovljenim zanosom.

Svaka izvedba sadrži stock image - style označen vodenim žigom s legendom : "Vratit ćete se napumpani kao foto model.' Uz relevantne uvjete za pretraživanje poput'uspjeh''pobjednički' 'inspiriran' 'Energiziran''Cannes''Festival'.

Senta Slingerland , direktor brand strategije na Cannes Lionsu, je izjavio: " Naša kampanja slavi onu jednu stvar koju svatko tko ide u Cannes iskusi: osjećaj ponovne zaljubljenosti u ono čime se bavite u životu".

Pet fotografija je snimljeno u generičkim uredskim prostorima u New Yorku i Londonu s modelima odjevenima u klasičnu službenu odjeću kako bi odgovarali stilu stock fotografije.

Fotograf, Max Oppenheim, je prokomentirao: "Izazov je pronaći pravi vizualni jezik koji bi istaknuo ovu seriju . Bio sam vrlo oprezan s odabirom neutralne lokacije, stylingom i odjećom kako bi ulovio generički svijet stock fotografije. Jako je pomoglo to što su svi 'modeli' shvatili koliko je ovo velika ideja i da su se uživjeli u svojim nastupima. Oni su bili napumpani!"

Djela uključuju sljedeće:

- Amir Kassaei , glavni globalni kreativni direktor poduzeća DDB i ovogodišnjeg predsjednika žirija za Film Lions, kako euforično udara u zrak za svojim stolom .


Image


- Ted Royer , glavni kreativni direktor Droga5 , New Yorku , i Sean Sim, ECD- u Ogilvy Kina , koji pršte od radosti dok  guraju uzbuđenog Angela Andersona, VP / iskustvenog direktora CP + P u LA-u , na stolici kroz uredski koridor.


Image


- Cindy Galop , osnivačica i CEO If We Ran The World/Make Love Not Porn, kako sjedi s nogama na stolu i baca papire u zrak.


Image


- James Hilton, suosnivač i CCO poduzeća AKQA , te Laura Gregory , predsjednica Uprave i osnivačica firme Great Guns, dok oduševljeno crta uzlaznu strelicu 'uspjeha' na grafu .


Image


- Benjamin Palmer , predsjednik Barbarin Group , i Chloe Gottlieb , ECD poduzeća R/ GA , izvode super - impresivan high - five manevar u zraku.


Image


Mike Oughton , kreativni direktor McCann London je rekao: 'Ova kampanja će pogoditi žicu svima u svijetu koji su ikada upisali riječ "uspjeh" u tražilici stock fotografija. '

Zasluge:
Agencija : McCann London
Kampanja : Pumped
Klijent : Cannes Lions međunarodni festival kreativnosti
Fotograf : Max Oppenheim
Glavni kreativni djelatnici: Rob Doubal & Lolly Thomson
Kreativni direktor : Mike Oughton
Autor : Mike Oughton
Umjetnički direktor: Simon Hepton
Digitalni Team : Thomas Ilum & Carl Rapp
Tipograf : Gary Todd
Proizvođač : Anna Henderson

Davor Balaško