Posao i obitelj
Posao i obitelj

Svjetski poznati direktori postali fotomodeli u kampanji za Cannes Lions

Svjetski poznati direktori postali fotomodeli u kampanji za Cannes Lions
Vodeća svjetka imena iz svijeta oglašivačke kreative postali su modeli za stock fotografije kao najava Cannes Lions

Cannes Lions međunarodni festival kreativnosti je lansirao 2014 kampanju za promicanje Festivala, koji se održava od 15. do 21. lipnja. Organizatori su se udružili s McCann London i angažirali nagrađivanog fotografa, Maxa Oppenheima, kako bi usavršio umijeće klasične stock fotografije. Kampanja će se oglašavati u nacionalnim novinama i trgovačkim časopisima diljem svijeta od sada do lipnja. Sadržavat će kolekciju svjetski poznatih kreativnih profesionalaca u ulozi super - pozitivnih modela stock fotografije. Kampanja naglašava činjenicu da će pohađanje vodećeg svjetskog festivala kreativnosti i okruženje puno najkreativnijih radova i ljudi na planeti biti iznimno vrijedno iskustvo. To nadahnjuje delegate da se vrate na posao s obnovljenim zanosom. Svaka izvedba sadrži stock image - style označen vodenim žigom s legendom : "Vratit ćete se napumpani kao foto model.' Uz relevantne uvjete za pretraživanje poput'uspjeh''pobjednički' 'inspiriran' 'Energiziran''Cannes''Festival'. Senta Slingerland , direktor brand strategije na Cannes Lionsu, je izjavio: " Naša kampanja slavi onu jednu stvar koju svatko tko ide u Cannes iskusi: osjećaj ponovne zaljubljenosti u ono čime se bavite u životu". Pet fotografija je snimljeno u generičkim uredskim prostorima u New Yorku i Londonu s modelima odjevenima u klasičnu službenu odjeću kako bi odgovarali stilu stock fotografije. Fotograf, Max Oppenheim, je prokomentirao: "Izazov je pronaći pravi vizualni jezik koji bi istaknuo ovu seriju . Bio sam vrlo oprezan s odabirom neutralne lokacije, stylingom i odjećom kako bi ulovio generički svijet stock fotografije. Jako je pomoglo to što su svi 'modeli' shvatili koliko je ovo velika ideja i da su se uživjeli u svojim nastupima. Oni su bili napumpani!" Djela uključuju sljedeće: - Amir Kassaei , glavni globalni kreativni direktor poduzeća DDB i ovogodišnjeg predsjednika žirija za Film Lions, kako euforično udara u zrak za svojim stolom .

- Ted Royer , glavni kreativni direktor Droga5 , New Yorku , i Sean Sim, ECD- u Ogilvy Kina , koji pršte od radosti dok  guraju uzbuđenog Angela Andersona, VP / iskustvenog direktora CP + P u LA-u , na stolici kroz uredski koridor.

- Cindy Galop , osnivačica i CEO If We Ran The World/Make Love Not Porn, kako sjedi s nogama na stolu i baca papire u zrak.

- James Hilton, suosnivač i CCO poduzeća AKQA , te Laura Gregory , predsjednica Uprave i osnivačica firme Great Guns, dok oduševljeno crta uzlaznu strelicu 'uspjeha' na grafu .

- Benjamin Palmer , predsjednik Barbarin Group , i Chloe Gottlieb , ECD poduzeća R/ GA , izvode super - impresivan high - five manevar u zraku.

Mike Oughton , kreativni direktor McCann London je rekao: 'Ova kampanja će pogoditi žicu svima u svijetu koji su ikada upisali riječ "uspjeh" u tražilici stock fotografija. ' Zasluge: Agencija : McCann London Kampanja : Pumped Klijent : Cannes Lions međunarodni festival kreativnosti Fotograf : Max Oppenheim Glavni kreativni djelatnici: Rob Doubal & Lolly Thomson Kreativni direktor : Mike Oughton Autor : Mike Oughton Umjetnički direktor: Simon Hepton Digitalni Team : Thomas Ilum & Carl Rapp Tipograf : Gary Todd Proizvođač : Anna Henderson

Davor Balaško

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx