Vipnet i Viber predstavili su ekskluzivnu zajedničku „Super vibre“ promociju za Vipme prepaid korisnike koja omogućuje dodatan podatkovni promet za komuniciranje putem jedne od najraširenijih svjetskih aplikacija - Vibera.
Zagreb, 11. veljače 2016. - Jedan od ključnih trendova u telekom industriji eksponencijalan je rast potražnje za podatkovnim prometom. Omogućavanje korištenja podatkovnog prometa za telekom operatore podrazumijeva značajne investicije u fiksne i mobilne mreže nove generacije, ali ujedno i otvara prostor za suradnju s OTT igračima u povezivanju korisnika. Za ilustraciju, ukupan podatkovni promet u Vipnetovoj mreži je 2010. iznosio 1.6 milijuna GB, 2015. je iznosio 12.7 milijuna GB dok će 2019. iznositi 55 milijuna GB. Paralelno s eksplozijom podatkovnog prometa, razvija se i OTT tržište pa je prema Vipnetovim istraživanjima na populaciji od 14 do 70 godina, 14 posto ispitanika u 2013. koristilo OTT aplikacije za slanje poruka, dok je prošle godine ta brojka povećana na 47 posto. Suradnja Vipneta i Vibera prvi je primjer suradnje jednog od vodećih domaćih telekom operatora s jednim od globalnih OTT providera i to s ciljem omogućavanja još boljeg korisničkog iskustva.
Za svaku obnovu računa u iznosu od minimalno 75 kuna, Vipme korisnici će na račun dobiti 10 puta više MB podatkovnog prometa od vrijednosti bona kojim je obnovljen račun, isključivo za Viber promet. Nakon prijave u promociju slanjem ključne riječi VIBER na broj 13104 te obnovom Vipme računa u iznosu 75, 100, 200 i 400 kuna, korisnik dobiti 10 puta više MB - 750 MB, 1000 MB, 2000 MB ili 4000 MB za Viber komunikaciju putem Vibera. Ponuda Super vibre uz Vip i Viber traje do 11. svibnja 2016.
- Iako OTT igrači diljem Europe izazivaju dosta kontroverzi jer nemaju vlastitu infrastrukturu, već koriste mrežne kapacitete klasičnih operatora, suradnja Vipneta i globalno uspješne kompanije Viber, dobar je primjer i izgledan budući scenarij na globalnoj razini pri čemu će najviše profitirati upravo korisnici. S druge strane, ovakva partnerstva mogu biti putokaz kako uspješno monetizirati eksponencijalni rast potražnje za podatkovnim prometom. Primjer koji možda i najbolje dočarava tu činjenicu je glasovna komunikacija koja danas zauzima manje od 5 posto Vipnetovih mrežnih kapaciteta. Želimo zadržati i ojačati Vipnetovu poziciju vodećeg telekom operatora prema korisničkom zadovoljstvu, a to možemo postići tako da korisnicima omogućimo ono što najviše žele - dodatne količine podatkovnog prometa. - izjavio je Lordan Kondić, direktor marketinga Vipneta.
Kako bi Viber komunikacija bila još zabavnija, za vrijeme trajanja promocije za Vip korisnike bit će omogućen besplatan download 16 ekskluzivnih Vipster stickera posebno osmišljenih u suradnji s Vipnetom kao i čak 218 sticker paketa dostupnih na Viber Sticker Marketu. Pokrenut je i Vipme Viber public chat - Vipme super vibre, virtualno mjesto gdje korisnici mogu pratiti najnovije informacije o Super vibre izazovima.
- Viber je jedna od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka koja danas broji više od 664 milijuna jedinstvenih korisnika širom svijeta. Bitno je istaknuti da se Središnja i Istočna Europa, s 32 milijuna korisnika, nalaze među tri najzastupljenije regije na svjetskoj razini.
Naša je težnja nuditi lokalna rješenja i strategije sadržaja. Ponuda koju danas predstavljamo istinski je jedinstvena na hrvatskom tržištu i dovodi iskustvo korištenja Viberom na novu razinu, omogućujući cjenovno prihvatljiv pristup, prve stickere na hrvatskom jeziku i besplatan pristup tisućama stickera putem mreže Vipneta. Uvjereni smo da će milijuni naših korisnika u Hrvatskoj odlično prihvatiti ovu inovaciju! - izjavio je Atanas Raykov, Voditelj telekom partnerstava i Generalni direktor za središnju i istočnu Europu.
Tijekom trajanja promocije, svi Vipme korisnici imaju priliku uključiti se u izazov na koji će ih na svojem Youtube kanalu izazvati thelazyWAVE duo, najpopularniji hrvatski mladi YouTuberi Davor i Petra, a u narednim tjednima korisnike čekaju i brojna druga iznenađenja.
Dodatne informacije o promociji potražite ovdje.
Suradnja telekom i OTT industrije