Sudjelujte u Cannes kreativnoj akademiji za mlade marketingaše

Od ove godine Cannes Creative Academy For Young Marketers

Sudjelujte u Cannes kreativnoj akademiji za mlade marketingaše

Međunarodni Cannes Lions Festival kreativnosti je danas najavio pokretanje The Cannes Creative Academy for Young Marketers, kreativne akademije za mlade marketingaše, tjedni program strukturiranog i intenzivnog učenja posebno usmjerenog na marketing i brand menadžere u dobi do 30 godina.

The Cannes Creative Academy for Young Marketers je sponzoriran od strane direktne i interaktivne agencije Wunderman i održat će se u Cannesu tijekom tjedna Međunarodnog festivala kreativnosti 19-25 lipnja. Nova akademija posebno će obratiti pozornost na važnost i značaj kreativnosti u komunikaciji i strategiji branda. Intenzivan program će omogućiti bolje razumijevanje pitanja kao što su odnos klijenta i agencije, trenutni tržišni trendovi i analiza, proces krativnosti i kako klijenti trenutno percipiraju brand na tržištu. Akademija je otvorena za najviše 35 mladih marketingaša, koji će biti podučavani tijekom tjedna.

The Cannes Creative Academy udružila se sa UCLA Anderson School of Management i njihovim uredom izvršnog obrazovanja, najviše rangiranom poslovnom školom na globalnoj razini, koja je posvećena izradi istraživanja, inovativnih i visoko primjenjivih oblika učenja koja će uvelike unaprijediti iskustvo Akademije.

Jim Stengel, bivši direktor globalnog marketinga za Procter & Gamble je imenovan dekanom Akademije, te će biti mentor i voditi mlade marketingaše. Jim je poznat po ponovnom jačanju P & G-marketinške kulture koja osobno vodeći preobrazbu koja je čvrsto uspostavila P & G kao jednu od najcjenjenijih tvrtki u svijetu. On je nadgledao P & G-ov 8 milijardi dolara vrijedan proračun za oglašavanje i bio je odgovoran za gotovo 7.000 ljudi. Pod njegovim vodstvom, P & G je dobio nagradu Cannes Lions Oglašivač godine 2008. Nakon napuštanja P & G-a 2008.g., Jim je nastavio sa svojom strašću da izgradnje brandova kroz težnju prema višim idealima. On je predsjednik i CEO The Jim Stengel Company, konzultantske tvrtke kojoj je misija inspirirati voditelje brandova i poslovanja kako bi se postigla veća učinkovitost putem marketinga. U 2009.g. Jim je imenovan gostujućim profesorom marketinga na UCLA Anderson i trenutno piše knjigu, "Grow, based on a global analysis of businesses that grow far faster than their competitors".

Uz Jim Stengela na Cannesu Creative Akademiji za mlade marketingaše tutor će biti Suzanne Tosolini, nezavisna konzultantica fokusirana na pozicioniranje brandova. Od 2009.g. ona radi neovisna savjetovanja za brand strategije i radi inovacije vezane uz oglašavanje brandova na mobilnim uređajima. Surađivala je s General Mills, Kraft, P & G, Meredith, VFCorp-North Face i Michelinom.

Za više informacija i prijave za jedno od 35 mjesta, molimo posjetite: www.canneslions.com/young_lions/young_marketers_academy

Davor Balaško