Rajka Križan: 'Ovo je izazovno vrijeme, ali zbog naših vjernih kupaca, opstanak nam nije upitan'

Rajka Križan još je davne 1990-e otvorila kultni zagrebački butik koji i dan danas ima svoju vjernu klijentelu

Rajka Križan: 'Ovo je izazovno vrijeme, ali zbog naših vjernih kupaca, opstanak nam nije upitan'

Zagrebački Butik Versage otvoren je 1990. godine kao radiona u kojoj se šivala unikatna odjeća. Vizija Rajke Križan bila je da on postane mali ekstravagantni dućan u kojem je asortiman većim dijelom limited edition. Povodom izlaska nove kolekcije za jesen i zimu 2021., saznale smo kako se Rajka nosi s 'novim normalnim', je li joj cijela situacija utjecala na posao, ali i koja joj je najdraža suradnja do sad.

Kakav je osjećaj i nakon toliko godina uspješnog vođenja butika Versage, raditi isti posao? Što vas motivira?

Kada volite što radite, osjećaj je uvijek isti, no svaki dan je različit, i nosi nove izazove, nove ljude koji vam postaju inspiracija.

Surađivali ste s puno ljudi iz glazbene industrije, koja suradnja vam je nekako najdraža?

Da, bilo je puno divnih suradnji, svaka je bila nov izazov, novo prijateljstvo, ali nekako mi je  najdraža bila suradnja s Doris Dragović uoči njenog nastupa na Eurosongu u Izraelu. 

Versage često nazivaju kultnim zagrebačkim mjestom, što mislite zašto je to tako i što je tome doprinijelo?

Vjerujem da je to zbog početne vizije. Butik je zamišljen kao galerija odjeće, u kojoj je svaki odjevni komad poseban, pomno biran, šik, i u kojem je svaka kolekcija u ograničenoj količini. Taj trend smo zadržali do danas.

Image


Vidjeli smo da imate novu kolekciju, koji vam je najdraži odjevni predmet iz nje?

Novoj kolekciji smo se posebno veselili jer smo postojeću ponudu - svečane haljine po kojima smo prepoznatljivi, nadopunili ženstvenim odijelima i modernim trenirkama.

Ovo je razdoblje koje za nikoga nije baš najplodonosnije, jeste li zadovoljni kako radi butik?

Ovo je vrijeme izazova, i mislim da nitko nije zadovoljan. Našu prednost vidimo u tome što smo s godinama zadobili povjerenje stalnih i zadovoljnih kupaca, pa nam opstanak za sada nije upitan.