Arena Centar se posljednjih sedam godina profilirao ne samo kao najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli već i kao nezaobilazna destinacija za shopping i zabavu za cijelu obitelj. Vrhunski modni i beauty brandovi, bogata gastro ponuda i zabavni sadržaji te prigodna događanja kroz cijelu godinu nude dodanu vrijednost posjetiteljima.
U 2017. ostvareni su izrazito dobri poslovni rezultati pa je tako u prosincu 2017. Arena Centar postavio rekord posjećenosti s više od milijun posjetitelja u samo jednom mjesecu. Time je prosinac 2017. godine postao najposjećeniji mjesec od otvaranja Arena Centra. Također, dvoznamenkasti postotak rasta potrošnje u trgovinama centra potvrđuje činjenicu da je Arena Centar i dalje na pijedestalu shopping centara u Hrvatskoj, te da svojim inovativnim pristupom pronalazi načine kako privući posjetitelje te im ponuditi sadržaje koji stvaraju lojalnost.
Nova strategija poslovanja najavljuje velike izmjene u samom centru koje će se realizirati tijekom 2018. i 2019. godine.
Ponuda centra će se proširiti za gotovo 6000 m2 nove prodajne površine, a u centar će ući i neki novi anchor zakupci, koji su po mišljenju vjernih posjetitelja Arena Centra nedostajali. U tom zahvatu dio postojećih trgovina će se relocirati što će trgovci iskoristiti za unapređenje koncepata, te proširenje ponude na većim kvadraturama.
U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine. Tim zahvatom dodatno će se osnažiti cijela shopping destinacija.
“Zadovoljni smo rezultatom s kojim smo zatvorili 2017. godinu, no i dalje osluškujemo želje i potrebe naših vjernih posjetitelja čija očekivanja želimo nadmašiti. Bez obzira na rekorde - nema opuštanja. Vođeni našom krilaticom „Zaželim. Ispunim.“, u sljedeće smo dvije godine odlučili proširiti centar te ispuniti nekoliko velikih želja posjetitelja vezanih za ponudu našeg centra”, rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.
Najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli ostvario je u prosincu 2017. godine rekordnu posjećenost te u 2018. kreće u nove poslovne izazove.