Međunarodni festival kreativnosti u Cannesu objavio je imena prvih predsjednika žirija 2018. godine. Odabrana grupa čelnika industrije zadužena je za ocjenjivanje najboljih radova na svijetu za dobivanje nagrada za Lions, uz svoje timove sudaca.
Jose Papa, direktor Cannes Lionsa, rekao je: "Uz sve promjene koje smo predstavili arhitekturi nagrada, ovogodišnji predsjednici žirija pridružili su se uzbudljivom vremenu obnove Festivala. Svaki od naših predsjednika je lider u svom polju i siguran sam da će žiri iz 2018. biti pouzdani pod njihovim stručnim vodstvom. "
Predsjednici žirija za Lavove u sklopu kategorija Communications, Good, Entertainment, Health i Impact su sljedeći:
COMMUNICATIONS - Velika kreativna ideja, gdje se kampanje ostvaruju kroz briljantna partnerstva, ljude i pripovijedanja.
- Film Lions - David Lubars, glavni kreativni voditelj, BBDO Worldwide, predsjednik BBDO Sjeverne Amerike. Ovo će biti Davidov četvrti mandat kao predsjednik žirija i šesti nastup do sad u žiriju Lions-a u Cannesu.
- Film Lions - Jo McCrostie, kreativni direktor, Global. Jo McCrostie osvojio je pet Radio Lavova od 2012. godine i bio je član dvaju radio žirija do danas.
- Print & Publishing Lions - Kate Stanners, predsjedateljica i globalni glavni kreativni časnik, Saatchi & Saatchi. Kate je 2005. godine postigla svoj prvi žiri u Žiriju filma Lions. Ovo će biti njezin prvi mandat predsjednika žirija.
- Outdoor Lions - Chris Garbutt, glavni kreativni direktor, TBWA. Chris je osvojio više Lavova, uključujući i Grand Prix u 2013. godini. Vraća se u žiriju Outdoor kao predsjednik, desetljeće nakon debitanta na istom žiriju 2007. godine.
- Design Lions - Johnny Tan, izvršni kreativni direktor APAC, 72andSunny. Johnny se prvi puta pojavio u žiriju Entertainment 2016. godine.
- Mobile Lions - Jay Morgan, direktor inovacija, The Monkeys. Jay je sudjelovao u svom prvom ocjenjivanju 2014. godine, dok je bio u Havas Worldwide Australia. Ovo je njegov prvi festival u ulozi predsjednika žirija.
- Titanium Lions - Colleen DeCourcy, glavni kreativni direktor, Wieden + Kennedy. Colleen je bila predsjednica žirija Cybera 2017. godine, a već dva puta bila je u Cyberovom žiriju. Također je svoju stručnost prenijela na Titanium žiri 2007. godine.
GOOD - Izaći izvan same svrhe robne marke za upotrebu kreativnih komunikacija za preusmjeravanje kulture, stvaranja promjena i pozitivnog utjecaja na svijet.
- Sustainable Development Goals Lions - Mark Tutssel, glavni svjetski kreativni časnik, Leo Burnett u svijetu i kreativni predsjednik, Publicis Communications. Mark je služio na svojem prvom žiri Lions u Cannesu 2001. To će biti njegov treći izlet kao predsjednik žirija.
- Glass: The Lion for Change - Madonna Badger, osnivač i glavni kreativni direktor, Badger & Winters. Madonna je 1986. godine bila u žiriju za Staklenog Lava. Sljedeće godine pomogla je organizatorima festivala da razvijaju smjernice za identifikaciju objektivizacije u radu koji je ušao u natjecanje.
ENTERTAINMENT - Slavimo kreativnost koja nadilazi komunikaciju s robnom markom i stvara autentičnu zabavu koja se bavi potrošačima i utječe na kulturu.
- Entertainment Lions - Debbi Vandeven, glavni kreativni direktor, VML. Debdi je debitirala kao predsjednica žirija, nakon što je bila u žiriju Promo & Activation u 2014. godini.
- Entertainment Lions for Music - Lori Feldman, Strateški marketing EVP-a, Warner Bros. Records. Lori je prvi put bila u žiriju 2017. godine.
HEALTH - Slavljenje kreativnosti u brandiranim komunikacijama u ovom vrlo inovativnom, ali žestoko reguliranom sektoru s jedinstvenom moći da uistinu mijenjaju živote.
- Health & Wellness Lions - R. John Fidelino, izvršni kreativni direktor, InterbrandHealth. R. John veteran Lions Healtha, koji će bio u žiriju Health & Wellness 2015. godine i žiri Pharma 2017. godine.
- Pharma Lions - Rich Levy, glavni kreativni direktor, FCB Health. Osim što je u prošlosti ocjenjivao i u kategoriji Health & Wellness i Pharma, Rich je bio i govornik prvog Lions Health-a 2014. godine.
IMPACT - Slavimo komercijalnu kreativnu učinkovitost i tehnike koje se koriste za mjerenje i utjecaj markiranih komunikacija.
- Creative Effectiveness Lions - Fernando Machado, glavni direktor marketinga, Burger King. Kao marketingaš koji vjeruje u komercijalnu snagu kreativnosti, Fernando je bio uključen u četiri Grand Prix-a, uključujući 'McWhopper' za Burger King i 'Real Beauty Sketches' za Dove.
Festival je otvoren za prijave 18. siječnja s konačnim rokom od 20. travnja. Cannes Lions traje od 18. do 22. lipnja 2018.g.
Davor Balaško
Foto: Cannes Lions