Pogledajte najbolje reklame u 2017.g.

Na Cannes Lions dodijeljeni Lavovi i proglašeni najbolji i najkreativniji radovi

Pogledajte najbolje reklame u 2017.g.

Završio je najveći svjetski festival kreativnosti, Cannes Lions Festival, mjesto gdje se nalaze najveće svjetske kreativne ideje. U osam dana trajanja festivala imali smo priliku vidjeti najbolje radove iz cijelog svijeta, a pristiglo je preko 40.000 radova u raznim kategorijama iz preko 100 zemalja svijeta.

Fearless Girl (Neustrašiva djevojčica) - State Street Global Advisors



Kip mlade žene koja se samouvjereno suočava s Wall Streetovim Bikom u napadu, bio je glavna priča u Cannesu na Festivalu kreativnosti ove godine. Ovaj rad je  osvojio četiri nagrade Grand Prix. State Street Global Advisors je u suradnji s agencijom McCann New York napravio kip koji je proslavio Međunarodni dan žena 2017. godine.


'Meet Graham' (Upoznajte Grahama) - Transport Accident Commission Victoria



Uspjeh kampanje velikih razmjera koji bi trebao utjecati na društvenu svijest u potpunosti ovisi o tome koliko možete navesti ljude da pričaju o njoj. Ovo je savršen primjer gdje čudno može pobijediti. Nevjerojatno bizarna i nevjerojatno učinkovita reklama koju je za Transport Accident Commission Victoria napravio Clemenger BBDO Melbourne, Australia.


We're the Superhumans (Mi smo superljudi) - Channel 4


Britanska televizija Channel 4 htjela je povodom nadolazećih Paraolimpijskih igara promijeniti stav ljudi prema osobama s invaliditetom. Kampanja svojim provokativnim i hrabrim sadržajem poziva industriju da se pokrene i humanost da se probudi u svima koji su vidjeli ovaj rad.

Original is Never Finished (Original nikad nije dovršen) - Adidas Originals



Video koji ilustrira koncept originalnosti kao stalnog rada u tijeku osmislio je Johannes Leonardo, a režirao RSA-ov Terence Neale. Stvoreni su međusobni susreti starih kulturnih i kreativnih legendi i nadolazećih svijezda: legenda na skateboardu Gonz s francuskim pro-skaterom Lucasom Puigom, NBA legenda Kareem Abdul-Jabbar s mladim Lakersom Brandonom Ingramom. Divlji "My Way" remix pomaže u dramatiziranju i objedinjenu niza slika.

Immunity Charm – Ministarstvo javnog zdravstva, Islamska Republika Afganistan



Afganistan ima jednu od najvećih stopa smrtnosti djece u svijetu, prema UNICEF-u, a samo 50 posto beba ispunjava sva potrebna cijepljenja. Zato je Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi surađivalo s McCann Healthom kako bi pretvorili tradicionalne sretne šarene narukvice koje su davali djeci u zdravstvenu evidenciju. Svaka boja kuglica predstavljala je cijepljenje protiv druge bolesti: crvena za polio, žuta za hepatitis B i tako dalje, tako da su liječnici i roditelji mogli lako vidjeti koja je cjepiva beba primila.

Davor Balaško