Weekend Media Festival – prvi regionalni festival medija vraća se u još zanimljivijem, aktualnijem i dužem izdanju. Ove godine, čak tri dana, od 17. do 19. rujna, Rovinj ponovno postaje središte medijske i komunikacijske industrije Hrvatske i regije.
Prvi Weekend okupio je prošle godine više od 1400 sudionika iz svih zemalja okruženja, najzanimljivija imena svijeta medija, marketinga i PR-a te predstavnike mnogobrojnih kompanija, a medijski ga je pratilo više od 170 akreditiranih novinara.
Ovogodišnji će Festival ugostiti svjetske i regionalne stručnjake, te povezati tradicionalne i nove medije poput Interneta, glazbe i video igara. Organizatori otkrivaju samo neke atraktivne teme kojima će se baviti ovogodišnji program, poput Google fenomena, digitalizacije televizije, razvoja suvremenog oglašavanje, granica privatnosti u medijima, reality show-a, tajna brandiranog entertainmenta, sportskog marketinga te mnogih drugih.
Direktor Festivala, Tomislav Ricov naglašava: „Nastavljamo s našom misijom - biti centralno mjesto susreta, razmjene iskustva i znanja na kojem će se kreirati novi trendovi u razvoju industrije komunikacija. Izuzetno sam zadovoljan što nas je prepoznala i, mogu reći, konkurencija te smo Weekend do sada predstavili na brojnim eminentnim festivalima u regiji.“
Prijave za kotizacije su već započele, a za one najbrže do 1. svibnja traje promotivna akcija koja nudi atraktivnu cijenu od samo 1500 kuna. Festival se i ove godine održava pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, a bit će smješten u staroj rovinjskoj Tvornici duhana prenamjenjenoj u jedinstven festivalski prostor.
Više informacija na novoj web stranici: www.weekendmediafestival.com.