Odlični poslovni rezultati Arena centra u 2015. godini i najava novih poslovnih izazova

Najveći trgovački centar u Hrvatskoj ostvario je u 2015. godini rast prometa u trgovinama od čak 13,6 posto

Odlični poslovni rezultati Arena centra u 2015. godini i najava  novih poslovnih izazova

Arena Centar u Zagrebu posljednjih pet godina isprofilirao se ne samo kao najveći trgovački centar u Hrvatskoj nego i kao nezaobilazno mjesto svih onih koji u sklopu shopping centra žele pronaći vrhunske modne brandove, odličnu gastro ponudu, bogat zabavni sadržaj i programe koji će uvijek nuditi nešto novo i jedinstveno. Ne čudi stoga što je u 2015. godini Arena Centar ostvario rast prometa u trgovinama od 13,6 posto te je posjećenost narasla za 6,3 posto na razini godine. Ove brojke daju dobar uvid u ne samo dobro poslovanje Arena Centra nego i potvrđuju činjenicu da su svojim inovativnim rješenjima pronašli način kako da privuku posjetitelje, ali im i ponude sadržaj koji će cijelu godinu biti jednako zanimljiv i atraktivan. 


Image


Jasna strategija poslovanja rezultirala je očekivanim rastom potrošnje po posjetitelju od 6,8 posto, a u usporedbi s prosincem 2014. godine i prosincem 2015. godine posjećenost je porasla za 7,5 posto, a promet u trgovinama za 16,1 posto. Arena Centar uz odlične je poslovne rezultate otišao i korak dalje, pa je povodom svoga petog rođendana ostvarena i suradnja s Hrvatskim društvom likovnih umjetnika. Tako su u sklopu Arena Centra postavljene umjetničke skulpture koje će biti izložene tijekom cijele 2016. godine, a posebna je priča i 50 božićnih kugli koje je oslikalo 50 umjetnika i koje su bile izložene u Arena Centru tijekom blagdanskog razdoblja te koje je vidjelo preko 2,5 milijuna ljudi. Vrhunac akcije bilo je uključivanje udruge Crveni Nosovi, kojoj su donirana sredstva za njihov rad, a koji su tim povodom ove jedinstvene kugle donirali dječjim bolnicama i domovima za starije i nemoćne s kojima surađuju.

„Zadovoljni smo rezultatima s kojima zatvaramo 2015. godinu, jer oni su, prije svega, dokaz zadovoljstva naših posjetitelja. Djelujemo na tržištu koje je jedno od najzahtjevnijih u ovom dijelu Europe, s obzirom na zasićenost zagrebačkog tržišta trgovačkim centrima, čime je ovaj uspjeh još veći. Vjerujemo da je to potvrda ispravnosti naše strategije koja u prvi plan stavlja usmjerenost na zadovoljstvo posjetitelja. Sve naše poslovne odluke vođene su tom idejom?. rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.


Image



Image


Odličnim poslovnim rezultatima sigurno su vrlo zadovoljni zaposlenici i vodeći ljudi Arena Centra, no ujedno su i velika obveza u 2016. godini, u kojoj se opet očekuje poslovni rast, ali i u kojoj će sigurno i očekivanja samih posjetitelja rasti. Stoga iz Arena Centra već danas najavljuju nova otvaranja, za koja vjeruju da će donijeti nešto novo te obradovati njihove najvjernije posjetitelje. U prvom kvartalu 2016. godine predviđeno je otvaranje restorana Old Wild West, poznatoga međunarodnog lanca restorana koji je baš u Arena Centru odlučio otvoriti svoj prvi restoran na hrvatskom tržištu. Uz Old Wild West planirano je otvorenje i monobrand trgovine Guess i trgovine modnom odjećom za cijelu obitelj Piazza Italia. Arena Centar profilirao se od otvaranja kao preferirano odredište za ulazak međunarodnih brandova na domaće tržište, otvaranje flagship trgovina, onih u „najsuvremenijim? konceptima, ili pak proširenje postojećih trgovina.