Kozmetička kuća Avon je na Svjetskoj konferenciji o skloništima za žene (2nd World Conference of Women's Shelters) u Washingtonu ususret Danu žena predstavila ogrlicu sa simbolom beskonačnosti, novi proizvod čijom će se prodajom u sklopu akcije Progovori protiv nasilja u obitelji (Speak Out Against Domestic Violence) prikupljati sredstva za borbu protiv nasilja u obitelji. Ogrlicu čini krug sastavljen od simbola beskonačnosti koji predstavlja živote žena oslobođene od nasilja, a na konferenciji je ogrlicu predstavila glumica Resse Witherspoon, Avonova globalna ambasadorica te počasna predsjednica Avonove Zaklade za žene.
„Činjenica da je jedna od pet žena bila žrtva seksualnog nasilja u djetinjstvu te da će jedna od tri žene tijekom svog života postati žrtvom obiteljskog nasilja za mene je neprihvatljiva. Kao majka, kćer i sestra osjećam dužnost boriti se protiv ove globalne epidemije i sretna sam što sam u Avonu pronašla vjernog saveznika na tom putu. Nova ogrlica sa znakom beskonačnosti još je jedan dokaz naše neumorne predanosti ovom cilju“, rekla je Reese Witherspoon.
Avon i Avonovu Zakladu za žene, kao vodeće partnere Svjetske konferencije o skloništima za žene, uz Reese je predstavljala i Andrea Jung, predsjednica Uprave i izvršna direktorica Avona, a predavanjima, radionicama i prezentacijama prisustvovale su i Lucija Josipović, Avonova voditeljica oglašavanja i odnosa s javnošću za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju, te Anamarija Matanović, koordinatorica projekata Udruge Brod.
„Ponosni smo što je Avon Hrvatska dio ove plemenite borbe koja ženama osigurava bolju budućnost i mirniji život. Statistike o broju zlostavljanih žena diljem svijeta zastrašujuće su, no to je samo dodatan poticaj da obiteljskom nasilju stanemo na kraj. Ovogodišnji Dan žena stoga posvećujemo onim ženama kojima je naša pomoć najpotrebnija te pozivamo da nam se, kupnjom Avonove ogrlice sa znakom beskonačnosti, u ovoj borbi pridruži i što više ljudi u Hrvatskoj“, rekla je Lucija Josipović.
Inače, Avonova Zaklada za žene osnovana je 1955. godine s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena te je najveći svjetski projekt društvene odgovornosti tvrtke posvećen dobrobiti žena. Danas je Zaklada ponajprije posvećena borbi protiv raka dojke te borbi protiv nasilja nad ženama, kao i pružanju pomoći žrtvama prirodnih katastrofa. Avonov filantropski rad proširio se globalno te je tijekom 2010. godine prikupio više od 800 milijuna američkih dolara, dok je prodajom Avonovih posebno dizajniranih proizvoda sa simbolom beskonačnosti u 50 zemalja diljem svijeta od 2008. godine prikupljeno više od 30 milijuna dolara.
Također, kompanija je prošle godine, u povodu 125. godišnjice osnutka, predstavila i Avonov globalni fond Believe (Avon Global Believe Fund) kojim se nastavlja misija kompanije na području borbe protiv nasilja nad ženama. Tvrtka Avon Hrvatska ovoj se borbi pridružila 2008. godine uvođenjem posebnih proizvoda sa simbolom vječnosti u katalošku prodaju, a u rujnu 2010. godine organizirala je i kampanju za spašavanje Autonomne ženske kuće Zagreb od zatvaranja u kojoj je prikupljeno 90.000 kuna. Prošle je godine u povodu Međunarodnog dana borbe protiv nasilja u obitelji tvrtka Avon Hrvatska 50.000 kuna donirala Udruzi Brod.
Ogrlica podrške za borbu protiv nasilja u obitelji dostupna je putem Avonovog kataloga u 50 zemalja diljem. U Hrvatskoj će se moći kupiti u katalogu kampanje 5 po cijeni od 35 kuna, a sav neto prihod donirat će se jednoj od lokalnih nevladinih organizacija za programe borbe protiv nasilja nad ženama.