NEXT BALKANS objavljuje raspored predavanja za konferenciju koja će se održati 01. – 02. 03.2017. u CineStaru, Branimir centar, od 9:13 sati.
O svojim poslovnim iskustvima govorit će priznati regionalni stručnjaci iz svijeta marketinga i odnosa s javnošću te će nam kroz vlastita iskustva približiti izazove s kojima se nose prilikom stvaranja kampanja, suradnje s agencijama/klijentima te trendovima.
Devet predavača koji stoje iza mnogih uspješnih kampanja: Žaklina Trbović, članica uprave za marketing, AUTO ZUBAK i Ines Kozina, zamjenica generalne direktorice, UNEX GRUPA; Aljoša Bagola, kreativni direktor, Pristop; Antonija Markić, Market Response Manager, Mediatoolkit; Martina Tomljenović, voditelj sektora za marketing i istraživanje tržišta,Borovo; Ismir Omeragić, CEO Valicon BiH i Josip Tvrtković, MSc., CEO Valicon Hrvatska; Ivan Pakozdi, izvršni direktor za razvoj, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; Lea Brezar, CEO Dhar media/Superbrands.
Natjecanje za nagradu NEXT BALKANS koje se trebalo zatvoriti netom prije početka konferencije otvoreno je do daljnjega za sve prijave. Radi nedovoljnog broja kreativnih rješenja koja su pristigla na natjecanje, NEXT BALKANS organizira okrugli stol na temu:
“Regija pokazala da u kreativnoj industriji nema odbijenica”, koji moderira Lea Brezar, CEO Dharmedia/Superbrands, a na tu temu razgovarat će s Svetlanom Ćopić, kreativnom direktoricom, Scholz & Friends Belgrade; Dr. sc. Krešimirom Žnidarom, direktor, PRIZMA Centar za poslovnu inteligenciju i Marijom Klasić, grafičkom i web dizajnericom, startup MINKICA.
IZVANDREDNA VIJEST:
Tijekom konferencije stručni časopis Brend kultura najavljuje proglašenje pobjednika u kategoriji KUL kampanje koji su nominirani od strane uredništva, a bili su predstavljeni tijekom protekle godine u Brend kulturi.
Nominirane su dvije kampanje:
• Kampanija HEINEKEN „Moderate Drinkers Wanted“ u Hrvatskoj predstavljenu kroz slogan „Pravi frajeri znaju mjeru“. Spot potpisuje višestruko nagrađivani danski redatelj Nicolai Fuglisg,
• „Voziona“, nastalu uz redateljsku podršku Tomislava Rukavine, koju je tim Unex Grupe osmislio isključivo za online kanale ORYX Asistencije.
Voditeljica konferencije je Marina Orsag (Studio smijeha d.o.o.), stand up komičarka te će sudionike konferencije između predavanja zabavljati stand up komičari: Marko Dejanović, Saša Turković, Tihomir Paravina, Tin Sedlar.
Kotizacije za NEXT BALKANS konferenciju su gratis pa vas pozivamo da se, ukoliko to već niste učinili, prijavite.
www.next-balkans.com
Raspored predavanja:
Srijeda, 01.03.2017.
8:30 -9:00 Okupljanje
9:00-9:10 Otvaranje, Marina Orsag, voditeljica programa (Studio smijeha d.o.o.)
9:10 – 9:20 Pozdravni govor, Lea Brezar, CEO Dharmedia/Superbrands
9:20 – 9:30 Studio smijeha, stand up nastup
9:30 – 10:10 “Voziona: Hrabrost klijenta i 'odriješene ruke’ agencije”
Žaklina Trbović, članica uprave za marketing, AUTO ZUBAK i Ines Kozina, zamjenica generalne direktorice, UNEX GRUPA
10:10 – 10:50 “BRANDING = COURAGE + UNDERSTANDING”
Aljoša Bagola, kreativni direktor, Pristop
10:50 – 11:10 Pauza
11:10 – 11:20 Studio smijeha, stand up nastup
11:20 – 12:00 “Drugi o vama: (ne)skriveni prodajni potencijal interneta"
Antonija Markić, Market Response Manager, Mediatoolkit
12:00 – 12:40 Martina Tomljenović, voditelj sektora za marketing i istraživanje tržišta,Borovo
Četvrtak, 02.03.2017.
8:30 -9:00 Okupljanje
9:00-9:10 Otvaranje, Marina Orsag, voditeljica programa (Studio smijeha d.o.o.)
9:10 – 9:20 Studio smijeha, stand up nastup
9:20 – 10:10 Okrugli stol: “Regija pokazala da u kreativnoj industriji nema odbijenica”, moderatorica Lea Brezar, CEO Dharmedia/Superbrands
Gosti:
• Svetlana Ćopić, kreativna direktorica, Scholz & Friends Belgrade
• Dr. sc. Krešimir Žnidar, direktor, PRIZMA Centar za poslovnu inteligenciju
• Marija Klasić, grafički i web dizajner, Startup MINKICA
10:10 – 10:50 “Neureka! – najbolji regionalni primjeri iz neuromarketinške prakse”
Ismir Omeragić, CEO Valicon BiH i Josip Tvrtković, MSc., CEO Valicon Hrvatska
10:50 – 11:10 Pauza
11:10 – 11:20 Studio smijeha, stand up nastup
11:20 – 12:00 „I TI SI … dio kampanje“
Ivan Pakozdi, izvršni direktor za razvoj, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
12:00 – 12:40 100% rast - case study "Superbrands Hrvatska"
Lea Brezar, CEO Dhar media/Superbrands