Napokon malo pozitive: Domaća digitalna agencija u finalu izbora za najbolju web stranicu na svijetu, a možeš glasati i ti

Hrvatska digitalna agencija Human našla se u finalu izbora za najbolju web stranicu na svijetu.

Napokon malo pozitive: Domaća digitalna agencija u finalu izbora za najbolju web stranicu na svijetu, a možeš glasati i ti

"Imamo nešto za podijeliti i veliko je”, objavila je digitalna agencija Human na svojoj Facebooku stranici. I u moru, depresivnih vijesti kojima smo okruženi ovih dana, veseli nas vidjeti jednu pozitivnu. Naime, jučer su objavljeni finalisti 24. Webby Awardsa, najprestižnije digitalne nagrade te je upravo ova domaća agencija u finalu. 

A da to nije nimalo mala stvar svjedoči to što je na ovogodišnji 24. Webby Awards bilo prijavljeno oko 13 000 radova iz 70 zemalja svijeta, a među finalistima nalaze se mnoga poznata imena poput HBO, NASA, The New York Times, Spotify, Saturday Night Live, BBC, Netflix, Vogue, UNICEF i naša agencija Human.

Dodjela nagrada redovito se odvija u New Yorku, ali zbog trenutne situacije ovogodišnji “Webby From Home” dodijelit će se virtualno 19. svibnja.

"Svi smo jako sretni i uzbuđeni oko Webby-ja. To je stvarno veliko priznanje, na svjetskom nivou. Još ako ga osvojimo, bit će spektakl!", rekao nam je Vanja Bartelan, CEO Humana. No, ako osvoje nagradu neće je moći preuzeti u New Yorku jer nitko ne može nigdje putovati.  "Bilo bi fora skočiti do New Yorka po nagradu ali nećemo plakati zbog toga". 

Dakle sljedećih 20-tak dana za naše digitalne stučnjake možeš glasati i ti i  to OVDJE. 



  <

We have something to share and it’s big! ?? Finalists of the 24th Webby Awards were announced yesterday and our Human...

Objavljuje HumanSrijeda, 29. travnja 2020.




Našoj agenciji ovo nije prva nagrada za njihov rad, naime prije dva tjedna Human je dobio i MIXX nagradu za najbolju web stranicu u Hrvatskoj i to sedmu godinu zaredom. 

“Sadržaj nam je bio na prvom mjestu. Nismo se željeli sakriti pred nerazumljivim riječima i generičkim slikama. Željeli smo da tko god posjeti naš web, nađe informaciju koju traži, ali uz narativ koji ga tjera da čita dalje, i dalje.. Kako je ovaj web produžetak nas samih, ljudi i kulture, željeli smo da govori istim jezikom. Jednostavne rečenice s jasnim stavom, informativne i korisne, s malo zafrkancije ubačene usput. Mi ga zovemo ‘no bullshit approach”, kazao je nakon osvojene MIXX nagrade Vanja Bartelan, CEO Humana. 

Podsjećamo, glasati možeš i ti, i tako pripomoći da upravo naši digialni stručnjaci pobjede i Google i golemu aviokompaniju KLM koje su finalu s njima. A kako izgleda stranica za koju su nominirani pogledaj OVDJE.