Posao i obitelj
Posao i obitelj

Lesnina slavi jubilarnih 65 godina

Lesnina slavi jubilarnih 65 godina
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Sponzorirani članak

Lesnina najavljuje otvaranje novih centara, širenje robnog asortimana, nova zapošljavanja, zaseban Baby program u svakom centru u Hrvatskoj i akciju „65 za 65“ u sklopu proslave jubilarne godišnjice Lesnina, vodeći trgovački lanac u opremanju doma u Hrvatskoj i regiji slavi jubilarnih 65 godina uspješnog poslovanja. U Hrvatskoj Lesnina posluje već dugi niz godina i jedna je od najuglednijih trgovina namještajem, s tržišnim udjelom većim od 30%. Danas diljem regije raspolaže razgranatom mrežom s više od 20 prodajnih mjesta i preko 170.000 m2 prodajno - skladišnog prostora. Trenutno u regiji zapošljava 1.100 djelatnika, samo u Hrvatskoj više od 700. Lesnina je cijeli niz godina nositelj trendova u prodaji namještaja na ovim prostorima što je rezultat ozbiljnog i predanog rada te uspješne poslovne politike. Sredinom 2010. godine postala je dio velikog koncerna XXXL, koji se još od njegovog osnivanja godine 1945. stalno razvija u pozitivnom smjeru, a izvrsnim radom je stvoreno tisuće radnih mjesta. U Hrvatskoj Lesnina je prisutna putem 7 matičnih centara u: Osijeku veličine 3.000 m2, Čakovcu 6000 m2, Rijeci 17.000 m2, Varaždinu 25.000 m2, Splitu 25.000 m2, te u Zagrebu 73.000 m2 prodajno-skladišnog prostora (na Žitnjaku 33.000, a na Jankomiru 40.000). Lesnina na zagrebačkom Jankomiru ujedno je i najveći centar s ponudom „Sve za dom“ u Hrvatskoj. Lesnina također djeluje i putem nekoliko franšiznih partnera koji upotpunjuju politiku širenja tvrtke. Ove godine u planu je otvorenje centra u Zadru na 20.000 m2, te proširenje prodajnog prostora u Splitu. Također, u 2016. i 2017. godini započet će izgradnja prodajnog centra u Puli i novog centra u Osijeku. „Želja nam je postati lako dostupan servis za uređenje doma u svim dijelovima Hrvatske“, kazao je tom prilikom Rajko Magdalenc, generalni direktor Lesnine Hrvatska i član Uprave. Mreža trgovina po cijeloj državi, isporuka u bilo kojem dijelu zemlje, najveća ponuda, najbolji omjer cijene i kvalitete, asortiman prilagođen tržištu, izrada namještaja po mjeri, precizna i stručna montaža, tradicija i kvaliteta te vrhunske usluge neke su od prednosti koje njeguje Lesnina.   Noviteti u 2014. Organizacijska kultura Lesnine oduvijek je bila usmjerena na kupca, a da je to pravi način poslovanja pokazuju i rezultati koji iz godine u godinu ruše rekorde.Kako bi se zahvalili našim vjernim kupcima ove godine uvodimo „loyalty“ program s posebnim pogodnostima. I u budućem radu trudit ćemo se poboljšavati sve usluge, od servisnog centra i logistike, pa sve do savjetovanja o uređenju pojedinih prostora u suradnji s poznatom dizajnericom Mirjanom Mikulec.“, istaknuo je Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnine. Jedan od noviteta u 2014. godini je i zaseban odjel s Baby programom koji će kupcima biti na raspolaganju u svim centrima. Uz baby program proširen je izbor kupaonskog programa te komadnog i dekorativnog namještaja, kao i asortiman dekoracija za dom. Bogatu ponudu kvalitetnih robnih marki za opremanje doma, u skladu s novitetima i trendovima na svjetskom tržištu, upotpunit će vrhunski namještaj poznatih imena Natuzzi i Dieter Knoll. Novitet u ponudi je i tzv. TV Welness koji se sastoji od programa fotelja vrhunske udobnosti i kvalitete te mnogobrojnih funkcija. Akcija  „65 za 65“ i web shop Povodom proslave 65 godina postojanja Lesnina je najavila i posebnu jubilarnu akciju „65 za 65“. U sklopu navedene akcije 65 artikala raznih robnih grupa pojavljivat će se u katalozima Lesnine tijekom cijele 2014. s posebnim popustom od 65 posto. U skoroj budućnosti Lesnina planira  svojim kupcima olakšati i ubrzati kupnju asortimana „Sve za dom“ i učiniti ga još dostupnijim uz pomoć nove, već aktivne web stranice te usluge web shopa i Facebook stranica koje su u izradi. Ukratko o povijesti Lesnine – kako je sve počelo? Lesnina je tvrtka koja je već 65 godina poznata svakom hrvatskom kupcu. Znanje, iskustvo i uvažavanje zajedničkog poslanstva tvrtke doveli su Lesninu na mjesto vodećeg trgovca u opremanju doma u regiji. Tvrtka Lesnina utemeljena je 1949. godine pod imenom LES, a 1956. godine preimenovana je u LESNINA. U sedamdesetim i osamdesetim godinama prošlog stoljeća Lesnina je izrasla u prepoznatljivu robnu marku koja je sa svojim salonima bila prisutna u praktično svakom većem gradu bivše zajedničke države. U razdoblju od 1994. tvrtka se kontinuirano obnavljala i širila je prodajne prostore i skladišta, a u najvećim hrvatskim prodajnim centrima u Zagrebu, Splitu, Varaždinu i Rijeci dopunjuje se i s ponudom na načelu »Sve za dom« (od tepiha i zavjesa do žlica, posteljine i rasvjete). Lesnina se, od samih početaka, razvijala paralelno s domaćom industrijom. Na hrvatskom tržištu godinama je prisutna s kvalitetnom i bogatom ponudom, što potvrđuje i nagrada „Trusted Brand“ koju je osvojila 7 godina zaredom. Priznanje  „Trusted Brand“ Lesnini su dodijelili upravo njezini kupci prema kojima je Lesnina oduvijek iskazivala maksimalno poštovanje prateći i prilagođavajući se željama, navikama, potrebama i mogućnostima istih. Dobro osmišljenom poslovnom politikom, modernim artiklima i atraktivnim cijenama, odličnom kvalitetom proizvoda i najboljim servisom spram kupaca te stalnim ulaganjem u objekte Lesnina je postala najveći vodeći lanac namještaja u Hrvatskoj i regiji te i dalje planira biti br. 1.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx