Lesnina najavljuje otvaranje novih centara, širenje robnog asortimana, nova zapošljavanja, zaseban Baby program u svakom centru u Hrvatskoj i akciju „65 za 65“ u sklopu proslave jubilarne godišnjice
Lesnina, vodeći trgovački lanac u opremanju doma u Hrvatskoj i regiji slavi jubilarnih 65 godina uspješnog poslovanja. U Hrvatskoj Lesnina posluje već dugi niz godina i jedna je od najuglednijih trgovina namještajem, s tržišnim udjelom većim od 30%. Danas diljem regije raspolaže razgranatom mrežom s više od 20 prodajnih mjesta i preko 170.000 m2 prodajno - skladišnog prostora. Trenutno u regiji zapošljava 1.100 djelatnika, samo u Hrvatskoj više od 700.
Lesnina je cijeli niz godina nositelj trendova u prodaji namještaja na ovim prostorima što je rezultat ozbiljnog i predanog rada te uspješne poslovne politike. Sredinom 2010. godine postala je dio velikog koncerna XXXL, koji se još od njegovog osnivanja godine 1945. stalno razvija u pozitivnom smjeru, a izvrsnim radom je stvoreno tisuće radnih mjesta.
U Hrvatskoj Lesnina je prisutna putem 7 matičnih centara u: Osijeku veličine 3.000 m2, Čakovcu 6000 m2, Rijeci 17.000 m2, Varaždinu 25.000 m2, Splitu 25.000 m2, te u Zagrebu 73.000 m2 prodajno-skladišnog prostora (na Žitnjaku 33.000, a na Jankomiru 40.000). Lesnina na zagrebačkom Jankomiru ujedno je i najveći centar s ponudom „Sve za dom“ u Hrvatskoj. Lesnina također djeluje i putem nekoliko franšiznih partnera koji upotpunjuju politiku širenja tvrtke.
Ove godine u planu je otvorenje centra u Zadru na 20.000 m2, te proširenje prodajnog prostora u Splitu. Također, u 2016. i 2017. godini započet će izgradnja prodajnog centra u Puli i novog centra u Osijeku. „Želja nam je postati lako dostupan servis za uređenje doma u svim dijelovima Hrvatske“, kazao je tom prilikom Rajko Magdalenc, generalni direktor Lesnine Hrvatska i član Uprave.
Mreža trgovina po cijeloj državi, isporuka u bilo kojem dijelu zemlje, najveća ponuda, najbolji omjer cijene i kvalitete, asortiman prilagođen tržištu, izrada namještaja po mjeri, precizna i stručna montaža, tradicija i kvaliteta te vrhunske usluge neke su od prednosti koje njeguje Lesnina.
Noviteti u 2014.
Organizacijska kultura Lesnine oduvijek je bila usmjerena na kupca, a da je to pravi način poslovanja pokazuju i rezultati koji iz godine u godinu ruše rekorde.
„Kako bi se zahvalili našim vjernim kupcima ove godine uvodimo „loyalty“ program s posebnim pogodnostima. I u budućem radu trudit ćemo se poboljšavati sve usluge, od servisnog centra i logistike, pa sve do savjetovanja o uređenju pojedinih prostora u suradnji s poznatom dizajnericom Mirjanom Mikulec.“, istaknuo je Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnine.
Jedan od noviteta u 2014. godini je i zaseban odjel s Baby programom koji će kupcima biti na raspolaganju u svim centrima. Uz baby program proširen je izbor kupaonskog programa te komadnog i dekorativnog namještaja, kao i asortiman dekoracija za dom. Bogatu ponudu kvalitetnih robnih marki za opremanje doma, u skladu s novitetima i trendovima na svjetskom tržištu, upotpunit će vrhunski namještaj poznatih imena Natuzzi i Dieter Knoll.
Novitet u ponudi je i tzv. TV Welness koji se sastoji od programa fotelja vrhunske udobnosti i kvalitete te mnogobrojnih funkcija.
Akcija „65 za 65“ i web shop
Povodom proslave 65 godina postojanja Lesnina je najavila i posebnu jubilarnu akciju „65 za 65“. U sklopu navedene akcije 65 artikala raznih robnih grupa pojavljivat će se u katalozima Lesnine tijekom cijele 2014. s posebnim popustom od 65 posto.
U skoroj budućnosti Lesnina planira svojim kupcima olakšati i ubrzati kupnju asortimana „Sve za dom“ i učiniti ga još dostupnijim uz pomoć nove, već aktivne web stranice te usluge web shopa i Facebook stranica koje su u izradi.
Ukratko o povijesti Lesnine – kako je sve počelo?
Lesnina je tvrtka koja je već 65 godina poznata svakom hrvatskom kupcu. Znanje, iskustvo i uvažavanje zajedničkog poslanstva tvrtke doveli su Lesninu na mjesto vodećeg trgovca u opremanju doma u regiji. Tvrtka Lesnina utemeljena je 1949. godine pod imenom LES, a 1956. godine preimenovana je u LESNINA. U sedamdesetim i osamdesetim godinama prošlog stoljeća Lesnina je izrasla u prepoznatljivu robnu marku koja je sa svojim salonima bila prisutna u praktično svakom većem gradu bivše zajedničke države. U razdoblju od 1994. tvrtka se kontinuirano obnavljala i širila je prodajne prostore i skladišta, a u najvećim hrvatskim prodajnim centrima u Zagrebu, Splitu, Varaždinu i Rijeci dopunjuje se i s ponudom na načelu »Sve za dom« (od tepiha i zavjesa do žlica, posteljine i rasvjete).
Lesnina se, od samih početaka, razvijala paralelno s domaćom industrijom. Na hrvatskom tržištu godinama je prisutna s kvalitetnom i bogatom ponudom, što potvrđuje i nagrada „Trusted Brand“ koju je osvojila 7 godina zaredom. Priznanje „Trusted Brand“ Lesnini su dodijelili upravo njezini kupci prema kojima je Lesnina oduvijek iskazivala maksimalno poštovanje prateći i prilagođavajući se željama, navikama, potrebama i mogućnostima istih.
Dobro osmišljenom poslovnom politikom, modernim artiklima i atraktivnim cijenama, odličnom kvalitetom proizvoda i najboljim servisom spram kupaca te stalnim ulaganjem u objekte Lesnina je postala najveći vodeći lanac namještaja u Hrvatskoj i regiji te i dalje planira biti br. 1.
Sponzorirani članak