Lea Brezar: S NEXT BALKANS namjera nam je razgolititi industriju kreativnih rješenja u regiji.

Što se dešava s kreativama koje nikad ne ugledaju svjetlo reklama, otkriva nam voditeljica projekta Lea Brezar

Lea Brezar: S NEXT BALKANS namjera nam je razgolititi industriju kreativnih rješenja u regiji.

Početkom ožujka u Zagrebu, u organizaciji magazina Brend kultura održava se NEXT BALKANS natjecanje u sklopu istoimene konferencije, čiji je glavni moto: “Klijent je rekao ne, a mi kažemo POKAŽI SE!”. Na tom natjecanju moći ćemo vidjeti kreativna rješenja koja nikada nisu vidjela svjetlo kampanja.  O novom projektu NEXT BALKANS razgovarali smo s Leom Brezar, CEO Dhar media/Superbrands Hrvatska i Slovenija, koja ima višegodišnje iskustvo u vođenju full service agencije Dhar media, te vođenje projekta Superbrands Hrvatska i Makedonija. Nakon preuzimanja licence Superbrands Hrvatska i Slovenija, postavljanja komunikacijske strategije osmislila je magazin Brend kultura, a sada i NEXT BALKANS. Vodeća je zagovornica dharmičkog pristupa poslovanju te iza sebe ima pet napisanih knjiga.

•    Što je to NEXT BALKANS i kako je nastao?
NEXT BALKANS je natjecanje koje se održava u sklopu konferencije 1.i 2.3 u Zagrebu, a okuplja kreativnu industriju. Natjecanjem pozivamo kreativu da nam pokaže rješenja koja nisu vidjela svjetlo kampanja, a ideja natjecanja je pokazati tko to čini kreativnu industriju u Hrvatskoj – tko su ti motori koji produciraju rješenja klijentima ili kreativnim odjelima u tvrtkama. Namjera nam je omogućiti kreativcima da pokažu koliko rješenja traži jedan proces stvaranja kampanje, logotipa, oglasa ili nečeg četvrtog bez obzira na to što nisu odobrena. NEXT BALKANS želi pokazati tko čini motor kreativne industrije u regiji.

•    Odakle naziv?
Idemo dalje. Daj novo rješenje. Nije mi to to. Ma ja bi ipak nešto kreativnije. – Česte su odbijenice. Jednom riječju to bi značilo – slijedeći. I evo nas na NEXT.

•    Molim vas recite nam par riječi o organizatorima - kako su pokrenuli ovaj projekt?
NEXT BALKANS organizira besplatni stručni magazin Brend kultura podržan od strane Superbrands Hrvatska, a operativno agencija za marketing i odnose s javnošću Dhar media. Namjera nam je bila razgolititi industriju kreativnih rješenja u regiji. Pokazati da se svakodnevno producira masa kreative koja ne vidi svjetlo kampanja, ali uvijek s istim entuzijazmom i žarom. Nadamo se da će kreativci u natjecanju vidjeti priliku da pokažu tko su i što sve rade, jer naše stručno vijeće, a i prijavljeni gosti konferencije dolaze iz struke i često traže kreativce za svoje timove ili projekte.

•    Kome je namijenjen i tko se sve može prijaviti?
NEXT BALKANS natjecanje namjenjeno je pojedicima, tvrtkama i agencijama iz struke koji žele pokazati svoje umijeće i kreativnost. Kategorije za prijavu rješenja su Logotipi, Print, Radio, Video, Web dizajn, Gerila, Social, Aplikacije.


Image


•    Što se ocjenjuje i vrednuje kod prijava?
Ocjenjuju se originalnost, inovativnost i emocija. Radovi se vrednuju ocjenama od 1-5., unutar ovih navedenih kategorija – originalnost, inovativnost i emocija.

•    Kakva su vaša iskustva s nikad objavljenim kreativnim rješenjima?
Ima ih mnogo. Sudjelovanje na pitchevima, kreativa za kampanje, logotipi, pojedinačni vizuali – sve se to producira u nekoliko varijanti. Prođe jedan, nekad otpadnu svi, jer se odustane od projekta, itd.  U svakom slučaju, kreativci znaju da iza svake kampanje stoje desetci radova koji čekaju neke druge kampanje. Mi smo se odvažili i pozivamo ih da se odveže i oni te da pošalju mailom svoja rješenja. Natjecanje i konferencija su potpuno besplatni. E-mail je natjecanje@next-balkans.com

•    Što očekuje pobjednike?
Jedno iznimno priznanje struke i NEXT statua.

•    Koja je glavna tema konferencije?
NEXT ZONA: Kreativni pogon. Pričamo samo o pravim case studyjima, pričama iza kampanja, strategijama koje prolaze i dobrim primjerima iz prakse. I to dva dana za redom.

•    Tko će sve gostovati na konferenciji?
Predavači na konferenciji su stručnjaci iz svijeta marketinga i odnosa s javnošću s dugogodišnjim iskustvom u upravljanju brendovima i provođenju marketinških i komunikacijskih strategija.

Žaklina Trbović, Članica uprave za marketing - Ines Kozina, Managing Director Deputy, UNEX
Ivan Pakozdi, Izvršni direktor za razvoj na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment
Ismir Omeragić, CEO Valicon BiH - Josip Tvrtković, MSc. CEO Valicon Hrvatska
Antonija Markić, Market Response Manager, Mediatoolkit
Martina Tomljenović, Voditelj sektora za marketing i istraživanje tržišta, Borovo
Aljoša Bagola, Kreativni director, Pristop
Lea Brezar, CEO Dhar media/Superbrands HR/SLO

Konferenciju će voditi Marina Orsag, direktorica Studia Smijeha koji nam je obećao dobru zabavu sa stand up nastupima četvorice komičara: Tin Sedlar, Saša Turković, Marko Dejanović, Tihomir Paravina fani fejs.

Razgovarala: Petra Novosel Balaško