403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Posao i obitelj
Posao i obitelj

Kako se predstaviti na Instagramu?

Kako se predstaviti na Instagramu?
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Dok Facebook korisnici obično preferiraju komunikaciju s dragim ljudima upravo preko te mreže, Instagram je idealna mreža za praćenje raznih brendova. Donosimo vam nekoliko ključnih savjeta vezanih uz izradu Instagram profila i komunikaciju s pratiteljima.

Instagram daje posebni naglasak fotografijama, a ako vam je ciljana publika skupina mladih i urbanih ljudi, Instagram je mreža putem koje biste trebali komunicirati s njima.Kako započeti Instagram priču? Prije otvaranja Instagram profila dobro razmislite tko je vaša ciljana publika i kako joj pristupiti. Kada to odredite, možete krenuti dalje:Prvi dojam Instagram profil izrađujete zbog ciljane publike pa tako i sadržaj koji objavljujete mora biti takav da zanima vašu publiku. Istražite i naučite s kim komunicirate i što želi vaša publika. Za privlačenje što više pratitelja, važno je ostaviti dobar prvi dojam. Vaš Instagram ‘Bio’ treba biti informativan, privlačan i zabavan.Sadržaj Objavljujte kvalitetan sadržaj koji vaši pratitelji žele vidjeti i komentirati. Radi se o ‘živim’ fotografijama koje će potaknuti reakciju kod pratitelja. Sadržaj mora imati vrijednost.Tema Razvijajte vlastiti stil i držite se svoj stila i teme kojom nastojite privući publiku.Hashtag Hashtagovi su poželjni, no ipak se ne smije pretjerivati. Važno je znati da objave s hashtagovima postižu bolje rezultate i više interakcija nego objave bez hashtagova.Pratite novitete Da biste postigli što bolje rezultate, pratite trendove i testirajte dostupne funkcije. Pronađite ono što funkcionira kod vaše publike.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Iz naše mreže
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx