Kako prodavati u recesiji je stručna i specijalizirana konferencija koja se bavi pitanjima o tome kako prodavati u današnje vrijeme recesije, govori o budućnosti prodaje i na konkretnim primjerima daje odgovore na koji način poboljšati poslovne rezultate.
Namijenjena je poslovnim ljudima kojima je prodaja neizbježni dio posla i studentima ekonomskih usmjerenja koji će na praktičan način naučiti tehnike i alate koje koriste najuspješniji svjetski prodavači.
Konferencija će se održati 22.05.u Zagrebu a posebno najavljujemo održavanje radionica gdje će polaznici konferencije na konkretnim primjerima naučiti tehnike prodaje.
Alen Majer (Prodajna Akademija) iza kojeg je 16 godina iskustva u prodaji naučiti će vas tehnike i alate prodaje a Tomislav Car (Studentski Oglasnik) pokazati će vam kako se prodaje oglasni prostor na webu i izvesti LIVE prezentaciju telesales prodaje.
Kao predavače najavljujemo najpoznatijeg web i medijskog stratega Ivana Brezaka Brkana, glavnu urednicu magazina Plan B Anu Penović i jednog od najutjecajnijih blogera regije Toni Aničića.
Više o konferenciji i registraciji možete pronaći na adresi:
www.prodajadvanula.com
Zagreb, 22.05.2009