U današnjoj gospodarskoj situaciji gotovo da nema ničega težeg od započinjanja vlastitog posla i ostvarivanja vlastite ideje i ciljeva.
Ako birokratski aspekt nije toliko problem, onda je to najčešće onaj financijski, jer država i banke unatoč raznim promocijama kako podržavaju poduzetnike početnike, to ne čine u dovoljnoj mjeri. Mnogi mladi poduzetnici često se već na početku pronađu pred zidom koji ne mogu zaobići.
Kada zajmovi od banaka i drugih financijskih institucija ne dolaze u obzir, a u posao treba financijsku „injekciju“, često se traže investitori koji bi bili voljni uložiti u vaš posao. A svi znamo da njih nema mnogo i da vrlo često zauzvrat traže previše i nemoguće.
Zato, prije nego što se zaista odaberete investitora (i on odabere vas), važno je da to bude osoba ili tvrtka koja je posebno zainteresirana za posao koji radite i koja vjeruje u vas, vaše sposobnosti i da vi možete ostvariti zadane ciljeve.
Kada tražite investitore, važno je da budete na istoj valnoj duljini kada je u pitanju vizija koju želite ostvariti i na kraju da imate ista očekivanja, tj. što se može izroditi iz cjelokupnog poduhvata. Investitor mora u vaš posao donositi dobrodošle i potrebne promjene i ne smije dirati segmente poslovanja koji funkcioniraju.
Ako investitor nema sve te kvalitete, onda je bolje da s njim ne ulazite u kakvu poslovnu suradnju, nego tražite novog investitora.
Investitori su danas rijetki i zlata vrijedni, no što ako ne dijelite jednaki entuzijazam i viziju?