Izvuci najbolje iz sebe: Pet učinkovitih savjeta kako biti produktivnija na poslu

Događa li ti se da posao nosiš kući i da imaš osjećaj kako radiš po cijele dane, ali to se ne odražava na tvoj učinak?

Izvuci najbolje iz sebe: Pet učinkovitih savjeta kako biti produktivnija na poslu

Piši poslovni dnevnik

Pametni telefon i razni gadgeti vrlo su praktični jer u njima možeš zapisivati sve što trebaš i pratiti svoju produktivnost, no ima nešto u papiru i pisanju 'crno na bijelo', što tipkanjem u mobitel ne možeš postići. Sam čin pisanja pomaže ti da razbistriš misli, a tvom mozgu da se organizira i shvati što su prioriteti.

Na radnom stolu uvijek imaj bilježnicu u koju ćeš zapisivati zadatke i to čini uvijek u isto vrijeme. Rutina je izuzetno bitna za efikasnost. Najbolje je da na kraju radnog dana ispišeš zadatke za idući dan i kad ih odradiš, prekriži ih. Možeš ih planirati i na tjednoj bazi. 

Kada su ti svi zadaci na papiru, lakše ćeš se fokusirati na njih i završiti ih u željenom roku. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image


(FOTO: Pexels)

3/6