Cannes Lions International Festival of Creativity, najveće i najznačajnije nagrade u čast kreativnosti komunikacije brandova imenovao je predsjednikom žirija za Design Lions Ije Nwokorie , novog globalnog predsjednika uprave Wolff Olins. Ije je zamijenio Karla Heiselmana nakon njegova nedavnog odlaska iz Wolff Olins u Apple .
Nwokorie je rođen u Americi, a svoje mlađe dane je proveo u Nigeriji, što spominje kao iskustvo koje je utjecalo na njegov kreativan rad, budući da se radi o svijetu u kojem su trgovina, kultura i kreativnost nužno isprepleteni u svakodnevnom životu . Završio je arhitekturu na Sveučilištu Columbia i radio je na projektima urbane obnove u Africi, specijalne efekte u New Yorku i računalne igre u Londonu. Nwokorie se 2006.g. pridružio timu Wolff Olins kao viši strateg, imenovan je direktorom londonskog ureda Wolff Olins 2010.g. a globalni predsjednik Uprave je postao 2014.g.
Na svom novom položaju, Ije Nwokorie vodi globalno poslovanje poduzeća Wolff Olins naprijed u uzbudljivo novo poglavlje; kako bi inspirirali, potaknuli, olakšali i dostavili strategiju i inovacije velikim korporacijama. Njegova je uloga koliko stvarati, tako i skupljati izvrsne ljude kako bi stvarali i realizirali stvari. Wolff Olins je odgovoran za brandove kao što su (RED), Orange , GE, Mercedes-Benz, grad New York, London 2012, Tate, Unilever, Target, Hero MotoCorp, Tata DoCoMo i AOL .
Nwokorie je strastveni govornik o kreativnosti i vodstvu, fasciniran mogućnostima tehnologije te utjecajan mentor i glas poduzetništva u Africi.
Osvrćući se na imenovanje, Ije Nwokorie kaže: "Kao što toliki aspekti društva i trgovine proživljavaju ponovno promišljanje, dizajn nikada nije bio važniji, i kreativni pristupi nikad nisu bili potrebniji za rješavanje sustavnih izazova. Jedva čekam da vidim kako će naša industrija koristiti dizajn kao alat za igranje naše uloge u ovim kritičnim i uzbudljivim vremenima."
Definicija dizajna za potrebe Cannes Lions je proslava korištenja dizajna kao pomoći u komunikaciji i iskustva da se kupci informiraju o biti branda i poruci proizvoda. Cannes Lions će se održati 15-21 lipnja u Palais des Festivals u Cannesu, u Francuskoj . Za više informacija o tome kako prijaviti rad ili se registrirati molimo posjetite www.canneslions.com.
Petra Novosel Balaško