U zagrebačkom Matisu održano je prvo regionalno finale projekta L'Oreal Brandstorm, internacionalnog studentskog marketinškog natjecanja, koji se u svijetu održava 24. godinu zaredom okupljajući pobjednike nacionalnih natjecanja zemalja sudionica, a samo ove godine sudjelovat će 3318 timova studenata iz 55 svjetskih zemalja. Tim RIT s fakulteta „Rochester Institute of Technology“ iz Zagreba pobjednički je tim koji je svojim idejama oduševio žiri te će predstavljati regiju na svjetskom natjecanju u Parizu, a čine ga Daren Perincic, Mislav Mesek i Tamara Novak. Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz naglasak na digitalan i tehnološki iskorak, predstavila su, uz pobjednike, još tri tima; Tim KIK - Zagrebačka škola ekonomije i managementa, CroTIM – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Tim Digital Consulting - Fakultet organizacionih nauka iz Beograda.
Zahtjevan zadatak da odabere najbolji među četiri izvrsna tima imao je stručni žiri kojeg čine Brigitte Streller, generalna direktorica L'Oreala Adria-Balkan, Dario Scaglia, generalni direktor Divizije aktivne kozmetike L'Oreala Adria-Balkan, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala L'Oreala Adria-Balkan te dr. med. Željana Bolanča, spec. dermatovenerologije. Pobjednik je odabran sukladno jasno definiranim odrednicama pa se tako četvrtina ukupne ocjene temeljila na strateškom pristupu brendu i kanalima (max. 25 bodova), četvrtina od ukupnog broja bodova se mogla ostvariti ovisno o stupnju inovativnosti (max. 25 bodova), a kao kriteriji ocjenjivanja slijedili su utjecaj i inovacija komunikacijske strategije (max. 20 bodova) te prezentacijske vještine i timski duh (max. 15 bodova) i analitičke vještine (max. 15 bodova).
Pobjednički tim prvog regionalnog natjecanja L'Oreal Brandstorm - Tim RIT (Daren Perincic, Mislav Mesek, Tamara Novak)
„Ovo priznanje nam je velika čast, a istovremeno i prilika da odmjerimo svoje kreativne snage s kolegama u regiji, a onda i u cijelom svijetu. Ovakvi projekti rijetka su i vrijedna mogućnost da mladi dokažu koliko znaju i koliko mogu doprinijeti, a onda da ih se i nagradi te potakne na daljnji trud, angažman i kreativni rad. Jako se veselimo svjetskom natjecanju u Parizu, najviše upoznavanju i druženju s mladima iz cijelog svijeta koji razmišljaju na isti način“, istaknuo je Daren Perincic iz pobjedničkog tima.
Grupe studenata iz cijelog svijeta tako se u prvoj fazi prijavljuju na nacionalno natjecanje u svojim zemljama, a pobjednički timovi iz svih zemalja sudionica dobivaju rijetku priliku, predstaviti svoj rad na internacionalnom natjecanju „Brandstorm“ u Parizu, uz snažnu konkurenciju velikog broja timova studenata iz cijelog svijeta. Prva tri tima osvajaju vrijedne nagrade, pa tako pobjednički tim biva nagrađen putovanjem iz snova na lokaciju prema želji u vrijednosti od 10 000 eura, drugo nagrađeni tim odlazi na putovanje prema izboru vrijedno 5 000 eura, dok će treći tim odabrati putovanje na bilo koju lokaciju na zemaljskoj kugli u vrijednosti od 2 500 eura.
„Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost. Osim toga, velika važnost ovoga projekta za nas u L'Oreal-u je upravo to što djeluje kao snažan alat koji privlači različite profile talentiranih, ambicioznih i kvalitetnih mladih ljudi“, naglašava Brigitte Streller, generalna direktorica L'Oreal Adria-Balkan.
Danas, 24. godinu svojeg održavanja, projekt Brandstorm je postao visoko kvalitetna komunikacijska platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači kvalitetnu radnu snagu, a u preko dva desetljeća svoga trajanja okupio je preko 80.000 studenata s više od 360 sveučilišta iz gotovo 50 zemalja diljem svijeta te svake godine zapošljava između 150 i 200 natjecatelja kao pripravnike i/ili zaposlenike.