403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Posao i obitelj
Posao i obitelj

dm potvrdio vodeću poziciju

dm potvrdio vodeću poziciju
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Predstavljeni dm-ovi poslovni rezultati

U četvrtak, 22. listopada dm je predstavio poslovne rezultate koji su potvrdili vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2014./2015. dm je u Hrvatskoj ostvario 1,964 milijardi kuna prometa, a udio dm-a na ukupnom tržištu drogerijskih proizvoda dosegnuo je 26,78 posto. „dm je i dalje lider na tržištu drogerijskih proizvoda. U modernizaciju i kvalitativno širenje naše prodajne mreže, koja broji 154 prodavaonice, investirali smo 31,8 milijuna kuna“, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. Godišnje istraživanje Ipsos Pulsa (N=500, listopad 2015.) pokazalo je kako građani u dm-u najčešće i najradije kupuju kozmetičke proizvode. Proizvode dm robne marke redovito ili povremeno kupuje 88 posto ispitanika, a 63 posto lojalnih ispitanika navodi izvrsnu cijenu i kvalitetu robne marke kao razlog lojalnosti dm-u. Istraživanje je također pokazalo kako građani dm percipiraju kao uglednu tvrtku koja nudi ugodno i povoljno iskustvo kupovine. Ispitanici su izjavili kako dm, u odnosu na druge trgovačke lance, najviše brine o kupcima i djelatnicima. „Kada smo 1996. godine otvorili prvu prodavaonicu u Hrvatskoj, s desetak djelatnika i bez velike logistike, vjerovali smo kako se možemo timski razvijati i rasti s tvrtkom. Danas, uz prosječnu plaću u prodavaonicama višu od 8.600 kuna, djelatnike i dalje potičemo na profesionalni i osobni razvoj. Organizirali smo 96 radionica i seminara za djelatnike te potaknuli njih 593 da se uključe u volonterske aktivnosti u svojoj zajednici",  izjavila je Ana Fostač Krilčić, voditeljica Resora ljudskih resursa u dm-u. U sklopu programa pogodnosti Svijet prednosti, dm je u protekloj poslovnoj godini odobrio više od 182 milijuna kuna popusta. Svaki peti građanin Hrvatske barem je jednom iskoristio svoju karticu Svijeta prednosti, a 80% djece rođeno u Hrvatskoj u 2014. godini dio je dm babybonus programa. Poseban naglasak u protekloj poslovnoj godini bio je na razvoju koncepta Dobre cijene u svako vrijeme koji kupcima jamči da se cijena proizvoda neće mijenjati tijekom najmanje četiri mjeseca. U poslovnoj godini 2015./2016., u kojoj će obilježiti 20 godina poslovanja u Hrvatskoj, dm će investirati 50 milijuna kuna te broj prodavaonica povećati na 160.  

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Iz naše mreže
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx