'Čovječe, varanje je gotovo!'
Kad je holivudska zvijezda Will Smith strastven u nečemu, bez obzira radi li se o njegovoj glazbi, TV emisijama, filmovima ili dobrotvornoj podršci vodi u ekološkoj boci Just Water, njegova najvažnija misao je kakav će utjecaj to imati na ljude.
Jučer je u Cannesu, Will Smith rekao da bilo koje veliko djelo umjetnosti, medija, zabave ili pak proizvod zahtijeva izvrsno pripovijedanje, želite li da drugi ljudi povjeruju u njega. I kad drugi ljudi vjeruju u to, uslijediti će kreativni i komercijalni uspjeh.
"Velika umjetnička djela počinju s idejom, ali razlog zbog kojeg ih radite mora činiti srž priče, pogotovo ako se želite povezati s ljudima", rekao je.
A jedan od načina da bude siguran da je povezan s ljudima je da sluša svoju djecu.
"Činjenica da vam je kuća puna tinejdžera većinu vremena nije baš nešto fantastično," rekao je. "No, želite li se držati relevantnog i stvaranja nečeg što je globalno relevantno, tinejdžer u kući je odlična stvar."
Njegov sin, reper i glumac, Jaden, i njegovi strahovi o hrpi plastičnih boca koje zagađuju oceane privukli su mu pozornost na međunarodnu inicijativu Just Water, koja ima za cilj proizvesti 100% obnovljive boce.
Drugi razlog za slušanje djece je da shvati zašto je autentičnost najvažnija za kreativnost.
Podsjetio se dana kad je njegov najstariji sin Trey htio prekinuti sa svojom djevojkom s kojojm je hodao 10 godina jer su željeli viđati druge ljude. Smith je rekao da je ostao totalno zbunjen i savjetovao mu da u njegovoj dobi "jeddnostavno prevari curu".
"Moj sin je odgovorio: 'Stari, varanje je prošlost! Tehnologija je ubila varanje. Gdje danas možeš otići, a da netko nema mobitel? "
Smith je nastavio: "Vrijeme korištenja dima i ogledala u marketingu je gotovo. Danas, već nakon 10 minuta nekog novog filma, ljudi pišu svojim prijateljima, "Film je s ***, nemoj ga gledati'. Ono što je Trey rekao naučilo me da moram biti iskren prema fanovima ".
Davor Balaško
Photo: Cannes Lions, Rosdiana