Zaštitno lice kampanje „When you drive, never drink“, koja se provodi u svim zemljama u kojima se prodaje ovo najinternacionalnije pivo, drugu godinu za redom je Nico Rosberg, svjetski prvak i bivši vozač Formule 1.
Zvijezda TV reklame u spotu odlučno odbija pivo i beskompromisno naglašava da je, kad voziš, čak i jedno pivo previše. Kampanja jasnom i direktnom porukom da alkohol i vožnja ne idu zajedno izaziva pozitivne reakcije u javnosti.
Heinekenovo globalno istraživanje pokazalo je pozitivne promjene u ponašanju potrošača u situacijama koje uključuju konzumaciju alkohola i vožnju. No, podizanje svijesti o opasnostima vožnje pod utjecajem alkohola te ostvarivanje pozitivnog utjecaja ostaju i dalje ciljevi brenda i kompanije.
HEINEKEN na globalnoj i lokalnoj razini godišnje ulaže 10% oglašivačkog budžeta u svrhu odgovorne konzumacije, potpisnik je odredbi Međunarodnog udruženja za odgovornu konzumaciju (IARD) te se uključuje u partnerstva s ciljem smanjivanja štetnih posljedica alkohola. Uz to, snažno zagovara i transparentnost prema potrošačima te jasno komunicira sve sastojke svojih proizvoda.
„Izuzetno smo ponosni na ovu kampanju i njene rezultate, pozitivne promjene koje je potakla. Heineken čvrsto stoji iza toga da nema kompromisa kad je riječ o vožnji i konzumaciji alkohola, odnosno da je u tom slučaju suzdržavanje jedina opcija“, poručio je direktor marketinga HEINEKENA Hrvatska, Filip Rabuzin.