Ovaj tjedan krenula je kampanja koju je Amsterdam Worldwide napravio za tekilu Olmeca. Nova inicijativa obuhvaća društvene medije, iskustvene, online i mobilne aktivnosti ciljajući na mladu odraslu publiku - partijanere i ljubitelje glazbe - preko međunarodne plesne glazbene scene.
Ekskluzivni partnerstvo branda s međunarodnom superzvijezdom DJ Ferry Corstenom označava početak kampanje. Aktivnost započinje s otvaranjem online DJ škole koju vodi Ferry i klupska turneja koju sponzorira Olmeca.
Da bi sudjelovali, mladi DJ-evi bi trebali posjetiti http://olmecatequila.com/bethedj, gdje mogu skinuti i remiksati novu pjesme Ferryja Corstena napravljenu isključivo za Olmecu, koja se zove Check This Out (5am Remix). S usavršenim remixom, mlade nade mogu uploadati svoje verzije i pratiti Facebook stranicu Olmeca. Nekoliko stvari će biti odabrano, a njihovi stvaratelji biti će prevezeni u Rotterdam na majstorsku radionicu u Ferryjev studio i najbolje od svih će otvoriti njegov koncert iduće godine. "Budi DJ" je krenuo ovaj tjedan i trajat će do sredine listopada. Uži izbor bit će objavljen u studenom.
Ferry je rekao: "Stvarno sam uzbuđen što radim na ovom projektu s Olmecom koji ima potencijal za usmjeravanje glazbene karijere pravih kandidata u središte pozornosti."
Aktivnost se nastavlja Ferryjevom turnejom kroz osam gradova u Rusiji, pod nazivom WKND MAGIC (na kojoj promovira svoj novi album WKND). Tijekom turneje, Ferry će također lansirati Limited Edition Olmeca bocu koju je on dizajnirao, a koja uključuje njegov vlastiti logo, što proizvodu daje elegantan novi izgled.
Brian Elliott, osnivač i izvršni direktor u Amsterdamu Worldwide je rekao: "Olmeca je sinonim za odličan večernji izlazak. Usklađivanje Olmeca s plesnom glazbom i jednim od najboljih svjetskih DJ-a je dokaz markine dugoročne predanosti."