ZAGREB, 26. siječnja 2012. – U jedinstvenom QUDAL istraživanju kvalitete, QUDAL - QUality meDAL, koje je u Republici Hrvatskoj proveo Centar za istraživanje tržišta GfK, Agrokor je osvojio čak 18 prvih mjesta po raznim kategorijama, što nije uspjelo niti jednoj drugoj kompaniji, brandu ili grupaciji u Hrvatskoj.
Kompanije koncerna Agrokor u ukupnom zbroju osvojile su najveći broj prvih mjesta, odnosno najveći broj QUDAL - QUality meDAL certifikata za godinu 2011/2012. Agrokor je također vodeći i po broju osvojenih vršnih pozicija (prvo, drugo i treće mjesto) - u čak 29 kategorija. Ovo je snažna, nezavisna i neosporna potvrda da su proizvodi i usluge Agrokora hrvatskim građanima sinonim za visoku kvalitetu
Više od 200 istraženih kategorija
Za potrebe QUDAL certificiranja za godinu 2011/2012 testirano je u Republici Hrvatskoj više od 200 kategorija iz segmenta prehrane, telekomunikacija, logistike, kozmetike, bankarstva, osiguranja, visokih tehnologija, medija, politike, sporta, kulture i dr.
Od dvije stotine istraženih kategorija, hrvatski građani proglasili su Agrokorove proizvode i usluge najboljimu čak 18 kategorija. Tako je KONZUM osvojio QUDAL certifikat za najvišu razinu kvalitete lanca trgovina prehranom i općim potrepštinama, te lanca trgovina diskontnih cijena.
JAMNICA i JANA osvojile su kategoriju apsolutno najviše razine kvalitete gazirane i negazirane vode, dok je LEDO osvojio najvišu razinu kvalitete za sladolede, smrznuto tijesto, smrznuta gotova jela i smrznutu pizzu. Kuhinjska sol SOLANE PAG proglašena je najboljom u svojoj kategoriji.
PIK VRBOVEC osvojio je četiri QUDAL certifikata i to u kategorijama: šunka, pršuti, svježe pakirano meso, te mortadela, dok je ZVIJEZDA apsolutna pobjednica s osvojenih pet certifikata za najvišu razinu kvalitete i to po kategorijama margarin, ketchup, majoneza, biljno ulje i maslinovo ulje.
Izvanredno priznanje za K-plus marku
Osim prvoplasiranih pozicija u 18 kategorija, Agrokorove kompanije osvojile su u određenim kategorijama, u jakoj međunarodnoj konkurenciji, iznimno značajna druga i treća mjesta.
Tako je primjerice Konzum odnosno Konzumova web trgovina, odabrana kao drugoplasirana u kategoriji "Internet trgovina općenito", odmah iznad prvoplasiranog međunarodnog EBay-a (www.ebay.com).
Posebice je zanimljiv i rezultat u kategoriji riže u kojoj iza prvoplasirane riže „Uncle Ben's“ na drugom mjestu slijedi Konzumova „Kplus“ riža.
Konzumova Kplus marka jedina je robna marka koja je uspjela u QUDAL istraživanju kvalitete osvojiti jednu od prve tri pozicije u bilo kojoj od testiranih prehrambenih kategorija QUDAL istraživanja.
O QUDAL (QUality meDAL) ISTRAŽIVANJU I CERTIFICIRANJU
QUDAL istraživanjima kvalitete mjeri se zadovoljstvo kupaca i to po inovativnoj metodi QUDAL - DEEPMA (Deep Mind Awareness) koja se provodi u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Istraživanja kvalitete QUDAL - QUality meDAL u Hrvatskoj provodi renomirani Centar za istraživanje tržišta GfK - dio GfK Grupe sa sjedištem u Nürnbergu, Njemačka.
Foto: market-srbija.com