Globalno popularni fitness brend Reebok, izašao je u javnost s novim izazovom za cijeli svijet – “Be more human”. Riječ je o potpuno novoj integriranoj marketinškoj kampanji kojoj je svrha promijeniti ljudsku percepciju o fitnessu. “Be more human” više je od običnog claima ili kampanje, to je ljudska težnja za ostvarenjem vlastitog maksimalnog potencijala.
Reebok “Delta” simbol je brenda koji predstavlja osnovnu misiju – tri stranice Delte simboliziraju fizičke, mentalne i društvene promjene koje se razvijaju u skladu s fitness lifestyleom.
“Be more human” kampanja veliča i podupire trud svakog sportaša koji svakodnevno prakticira intenzivan fitness lifestyle. Takav fitness nije samo fizička aktivnost kojom bi se ojačalo tijelo nego postalo snažnijom i boljom osobom. Bilo da je riječ o sudjelovanju u Reebok Spartan utrci, ili rušenju vlastitih rekorda u CrossFitu, znojenju u Les Mills Bodycombat grupi ili sparringu, intenzivan fitness ima moć transformirati život, izoštriti um, ojačati međuljudske odnose i osloboditi puni ljudski potencijal svakog pojedinca.
Reebok snažno vjeruje u testiranje vlastitih granica, u moć pojedinca da transformira samog sebe, fizički, psihički – izjavio je Matt O’Toole, Reebokov globalni direktor.
Kampanju prati i produkcijski atraktivan kratki film “Freak Show”, dostupan na www.reebok.hr/bemorehuman, koji objašnjava kako je fitness lifestyle često neshvaćen zbog svojih intenzivnih i zahtjevnih metoda. “Freak Show” je priznanje svim onima koji su odlučili postati više od samih sebe i to upravo kroz fitness. Hrabar i kinematičan, “Freak Show” na dojmljiv način vjerno prikazuje sportaše na njihovom putu kako postaju bolja verzija sebe te doista žive “be more human” moto, suočavajući se s različitim fitness izazovima koji ih pretvaraju u bolje vođe, bolje roditelje i sposobnije ljude. Pod režiserskom palicom AG Rojasa u suradnji s Venables Bell i partnerima, jednominutni TV spot informira o prednostima predanog fitness života i to kroz živote običnih ljudi – mlade majke koja daje sve od sebe na Les Mills Bodycombat treningu ili vatrogasca koji, zahvaljujući svojoj mentalnoj snazi stečenoj tijekom noćnog trčanja, lakše obavlja svoj vrlo zahtjevan posao.
Yan Martin, potpredsjednik globalnih brend komunikacija za Reebok, izjavio je kako danas postoji posve nova vrsta sportaša. To su obični ljudi koje bi svijet trebao doživljavati kao uzore. Počast tim ljudima i njihovim rezultatima ne dolazi u obliku velikih plaća i zlatnih medalja, već u začaju kako transformiraju vlastite živote kroz fitness, te da u tom procesu mijenjaju i živote sredina u kojima žive. Reebok priznaje i pozdravlja te nove sportaše koji svakodnevno ruše vlastite granice u potrazi za nečim većim i neopipljivim.
U samom središtu višekanalne kampanje nalazi se “Be More Human Experience” , online platforma gdje svi fitness entuzijasti mogu sami definirati što to znači biti čovjekom ili boljom verzijom samih sebe. Ova jedinstvena platforma dostupna je u desktop, tablet i mobilnoj verziji, a sadrži mnogobrojne interaktivne alate, poput:
“The Human Score” - prvi test ove vrste koji omogućuje kvantifikaciju “ljudskosti” rangirajući korisnike platforme po raznim ljudskim karakteristikama – društvenim, mentalnim i fizičkim. Cilj je testa potaknuti dijalog o izborima koje donosimo u vezi vlastitog zdravlja i fizičke aktivnosti. Sudionici ispunjavaju kratki online upitnik, a njihovi se odgovori zatim koriste u računanju personaliziranog Human Scorea, i #BREAKYOURSELFIE – koji navodi korisnike da promišljaju o percepciji ljepote te da li je sveprisutan selfie umjetnički ili narcisoidni izraz. Cilj je objaviti selfie u svojoj fizički najiscrpljenijoj fazi treninga, kada se fizički i psihički osjećamo kao da više ne možemo dalje. Ova buntovna društvena kampanja uključuje i Reebok sportaše i zaposlenike, a najbolje će se fotografije nagraditi #breakyourselfie foto-esejom koji će ispričati njihovu osobnu priču te GRAY MATTERS - Interaktivna je 3D vizualizacija koja dinamično prikazuje kako različite fizičke aktivnosti, poput pretjeranog spavanja ili naporne utrke s preprekama, stimuliraju ključne dijelove mozga. U interakciji korisnika i aplikacije otkriva se povezanost između fizičke aktivnosti i stimulacije mozga koju je detaljno istražio Dr. John Ratey.