Zagreb je postao bogatiji za još jednu sportsku destinaciju. I to ne bilo kakvu, u trgovačkom centru Arena, svoja je vrata novouređenog dućana otvorila Intersport Arena, regionalni lanac specijalizirane sportske obuće, odjeće i opreme i to po sasvim novom konceptu poslovanja. Riječ je o 2.0 konceptu koji omogućava kupcima da se prije kupovine dobro upoznaju s proizvodima. Tako na primjer trkač može isprobati modele tenisica, te uz pomoć najnovije tehnologije skeniranja stopala u kombinaciji s individualnim stručnim savjetovanjem odabrati proizvod koji najbolje odgovara njegovim potrebama i ciljevima. Ovaj prodajni prostor u kome se odlično osjećaju, kako profesionalni, tako i amaterski ljubitelji sporta jedna je od prvih Intersportovih prodavaonica novog koncepta u svijetu.
Posjetitelji nove Intersport Arene mogli su svoje sportske potencijale uz pomoć vrhunskih hrvatskih sportaša isprobati u nekoj od sportskih simulacijskih zona kao što su atletski stadion, nogometno igralište, biciklistička staza ili košarkaška dvorana. Ljubitelji outdoora okušali su se u vezanju i odvezivanju čvorova, trčali u virtualnoj stvarnosti te isprobali mnoge druge sadržaje povodom otvorenja nove prodavaonice.
Gajo Dojčinović, Matea Matošević, Martin Sinković - veslač, Aleš Penčur - direktor Intersporta Hrvatska i Erika Kraljević - fitness trener
BAŠ SVE ZA SPORT
Nije važno u kojoj sportskoj areni ste najbolji, u novoj Intersport Areni bit ćete kao doma, glavni je slogan novog sportskog dućana - Intersport Arene koja se prostire na 2000 kvadrata na 1. katu trgovačkog centra Arena i koji će u potpunosti promijeniti način na koji smo do sada kupovali sportsku obuću i odjeću. Takav 2.0 koncept uređenja prodajnih mjesta kupcima pruža jedinstveno iskustvo kupovine. Bilo da se bave sportom u gradu (trčanje, nogomet, trening) ili više vole otvorena prirodna prostranstva (outdoor, sportovi na plaži, zimski sportovi), u novoj Intersport Areni od sada mogu pronaći raznovrsnu ponudu sportske opreme te birati između 120 tisuća proizvoda, od čega je više od 53 tisuće namijenjenih za ljetne sportske aktivnosti. U svim navedenim kategorijama zastupljeni su proizvodi za profesionalce, rekreativce i sportske zaljubljenike Ujedno, kako bi kupnja sportske opreme iz ove trgovine bila svima dostupna, kompletan asortiman se može pogledati i kupiti putem web shopa na www.intersport.hr.
SPORT SVIMA
U Intersportu se trude pružiti kompletnu ponudu i stručnu uslugu za njihove najomiljenije sportove te ugodno i stručno iskustvo kupovine u svim prodavaonicama, pa i u digitalnom okruženju. Samo u prošloj godini otvorili su 19 novih prodavaonica u regiji i lansirali nove internet prodavaonice u Hrvatskoj i Srbiji. Također, prodajnu mrežu kontinuirano osavremenjuju, u prilog tome govori i uvođenje novog prodajnog koncepta uređenja 2.0 kakav od danas mogu iskušati i posjetitelji zagrebačke Intersport Arene.
VODEĆI SPORTSKI TRGOVAC U REGIJI
Podsjetimo, u 2017. godini grupa Intersport ISI povećala je prodaju na svim tržištima na kojima je prisutna. U usporedbi s prethodnom godinom, prihodi od prodaje u Sloveniji narasli su za 9,3 % (zajedno s izvozom), u Hrvatskoj za 11,9 %, u Srbiji za 21,4 %, u Bosni i Hercegovini za 9,7 %, a u Crnoj Gori za 37,5 %, što ju uvrštava među najuspješnije Intersportove organizacije na svijetu. »Naša regija je zanimljiva zbog svoje raznolikosti, radimo u čak 7 država i naravno, svako od tih tržišta donosi neke svoje specifičnosti, pa i različite preferencije ljudi u pogledu najomiljenijih sportova i načina rekreacije. U buduće ćemo također uložiti trud da se tome što više približimo. Sport je nešto lijepo i naša želja je da u njemu uživa što više ljudi.«, zaključila mag. Mateja Jesenek, direktorica grupe INTERSPORT ISI, povodom otvaranja nove Intersport Arene.