Karlovačka pivovara, kroz svoju sportsku platformu Karlovačko Korner, pokreće potragu za optimistima.
Naime, istraživanje stava potrošača o trenutnom stanju gospodarstva i očekivanjima u budućnosti, koje je na globalnoj razini proveo Nielsen, pokazalo je da su stanovnici Hrvatske pesimisti te da su po optimizmu na posljednjem mjestu u Europi. Prema tom istraživanju, glavni razlog pesimizma je gospodarska situacija: čak 88% ispitanih smatra da Hrvatska u sljedećih godinu dana neće izaći iz recesije. Unatoč tomu, sudionici istraživanja kažu da im je dosta statusa quo te da bi dobro reagirali kada bi ih netko motivirao na promjenu stoga je Karlovačko Korner pokrenuo potragu za optimistima.
''Karlovačka pivovara orijentirana je prvenstveno na navijače. Nastojimo slušati njihove potrebe i odgovoriti na njih stoga nam je vrlo važno razumjeti kako se on osjećaju, što misle, kako su raspoloženi… Tako je glavna ideja ovogodišnjeg Karlovačko Kornera promicati optimizam i potaknuti naše potrošače da pronađu optimista u sebi te se pridruže pozitivi Karlovačko Kornera. Na Karlovačko Korneru, koji slavi 10 godina, posjetitelje očekuje odlična zabava uz navijačku atmosferu, koncerte i mnoge zanimljivosti. Uvjereni smo da će odrasli navijači uživati u svemu što smo pripremili za njih te da će se Karlovačko Korner ponovno pokazati kao savršeno mjesto za uživanje u omiljenom pivu i sportskom uzbuđenju'', izjavio je Roberto Giugliano, direktor marketinga Karlovačke pivovare povodom pokretanja Karlovačko kampanje.
Pesimizam i optimizam glavne su teme zanimljivog serijala TV spotova za Karlovačko Korner u kojima se trojica prijatelja, gledajući na televiziji svoj omiljeni sport, prepuštaju pesimizmu no kada dođu u Karlovačko Korner, optimizam Karlovačko Kornera ''zarazi'' i njih te oni postanu pravi optimisti.
Video spotove možete pogledati na linkovima: :
https://www.youtube.com/watch?v=UqxuIv6u_zQ
https://www.youtube.com/watch?v=uWHa0cepjJI
https://www.youtube.com/watch?v=_OPUGV8Tbxw
Karlovačko Korner traži optimiste i poziva sve svoje odrasle potrošače da se pridruže stvaranju pozitivne atmosfere. Sve što treba učiniti je kreirati objavu optimizma odnosno optimističnu poruku koja sadrži hashtag #zarođeneoptimiste (ili njegove varijacije), objaviti ju na timelineu Facebook stranice Karlovačkog ili na društvenoj mreži Twiter. Tim optimističnim porukama puni se Karlovačko čaša optimizma.
Da među ljubiteljima Karlovačkog ima mnogo optimista potvrđuju poruke koje stižu na društvene mreže i pune čašu optimizma: ''Nisam obeshrabren jer svaki pogrešan pokušaj koji odbacim predstavlja još jedan korak naprijed...'', ''Genijalnost je prerušena upornost.'', ''Uz dobru ekipu i sunčan dan, Karlovačko ostvaruje savršen plan!''. Karlovačka pivovara promiče optimizam cijelu ovu godinu kada slavi 160. godina postojanja i proizvodnje piva vrhunske kvalitete. Stoga poziva sve svoje odrasle potrošače da se pridruže slavlju te svoje rođendane i ostale posebne prigode ove godine proslave uz omiljeno pivo – Karlovačko.