Da je Chivas „zvijezda“ u pravom smislu te riječi govori i činjenica da je sklopio poslovnu suradnju s jednom od najvećih francuskih i svjetskih zvijezda modne industrije, Christianom Lacroix. Naime, Chivas je udružio svoje snage s ovim dizajnerom koji je za Chivas 12 Magnum dizajnirao posebnu bocu koju će u svojoj kolekciji imati samo rijetki sretnici, jer se radi o limitiranoj ediciji. Ovo limitirano izdanje predstavljeno je ne ovogodišnjem filmskom festivalu u Cannesu na kojem je Chivas bio službeno piće.
Ova boca vrlo dramatičnog i upečatljivog dizajna zasigurno je primjer najluksuznije suradnje u alkoholnoj industriji za 2009. godinu. Svaka pojedinačna boca proizvedena je korištenjem jedinstvene laserske tehnologije koja na najbolji mogući naćin oslikava raskošan i sofisticirani dizajn ovog kreatora.
Ovu suradnju Chivas Regal brend direktorica Sophie Gallois, komentirala je slijedećim riječima: „Christian Lacroix savršeno je shvatio bit i osebujnost Chivas Regala. Ima naročit intuitivan uvid u sam brend i čini se da je odmah shvatio bogatu ikonografiju i povijest Chivasa. Oba brenda dijele neke zajedničke vrijednosti poput bogatog nasljeđa i znanja što ovu ekskluzivnu suradnju čini još savršenijom."
Sam Lacroix za ovu suradnju kaže da u njegovoj živopisnoj mašti pojedina imena kada se izgovaraju ili pišu, postaju izravna asocijacija prema celebritijima u smislu kvalitete, prestiža, luksuza ili uvjerenja. Zbog toga je za njega ime Chivas Regal uvijek bilo sinonim za riječi poput stil, dvorac ili kraljevski.
Ovaj modni guru bocu Chivasa osmislio je poput ogledala koje je ukrašeno različitim vijencima i ugraviranim grbovima tako da izgleda dragocjeno poput blaga ili svete relikvije koji se čuvaju u posebnim kutijama ili se izlažu poput dragog kamenja na posebnim kućištima. Kada je bio dječak, kutija Chivasa podsjećala ga je na srednjovjekovne tvrđave prepune grbova, mačeva, na svijet viteštva i starih običaja.
Kasnije u životu, Chivas je za mnoge bio nešto poput Svetog Grala dok su odrastali obojani u britansku kulturu. Stoga, ideja za kreiranje takve vrste „ogrtača“ bila je ujedno i logično i atraktivno riješenje.
Za Christiana Lacroixa proces dizajniranja boce bio je nalik bilo kojem modnom projektu. Puno skica, crteža i kolaža. Boca nalik ogledalu koja reflektira sjaj kroma, na kojoj se vide heraldička obilježja oslikava zajedničke simbole obje kuće kao što je lav, grb grada Arlesa ili križ.
Najveće uzbuđenje za ovog dizejnera bila je želja da kreira najspecijalniju bocu i kutiju ikada. Lacroix tvrdi da je ova vrsta dizajna van svijeta mode za njega izuzetno važna, jer njegova strast za dizajniranjem prelazi granice mode. U svakodnevnom životu želji ljudima ponuditi pomalo teatralno okruženje bilo da se radi o tramvajima, plakatima ili filmovima.
Ovaj dizajner čije kreacije nose poznate, ali i anonimne žene diljem svijeta tvrdi da je već dovoljno sretan jer je sve svoje dječačke snove pretvorio u stvarnost. Sada je vrijeme, kako on kaže, da dosegne ideale iz svoje tinejđerske faze i svijeta odraslih. Lansiranje limitirane edicije boce Christiana Lacroix idealno se uklopilo u svijet glamura, umjetnosti i zabave, a pripadnici svjetskog jet seta prvi su je imali prilike vidjeti izloženu u Chivas Chacha Clubu za vrijeme trajanja kanskog festivala.