
Foreo slavi osmi rođendan s nevjerojatnim iznenađenjima

FOREO, švedski beauty tech brend koji munjevitom brzinom osvaja srca beauty entuzijasta diljem svijeta, ovog tjedna slavi osmi rođendan. Njegov globalni uspjeh potvrdilo je istraživanje Lookfantastic-a koje ga je uvrstilo među top 3 skincare brenda na svijetu, a njegovi su se gadgeti zaradili i laskavu titulu najpopularnijih skincare uređaja na TikTok-u s više od 160,200,000 pregleda.
Osnovao ga je vizionar Filip Sedić, vlasnik više od 200 registriranih patenata, a FOREO od 2013. godine neprestano mijenja i oblikuje beauty industriju - i ne planira se zaustaviti. S jednim FOREO gadgetom prodanim svakih 10 sekundi u 2020. godini, brend je ubrzo postao sinonim za
Vođen inovativnim švedskim DNK-om, FOREO je kreirao prvi silikonski uređaj za čišćenje lica predstavljen 2013. godine, a često ga se opisuje i kao Apple skincare industrije. Danas je LUNA jedan od najčešće
FOREO nije samo jedan od beauty brendova nego pokretač inovacija i novih tehnologija koje mijenjaju beauty industriju i upravo ga to čini drugačijim. Ovaj premium brend je najpoznatiji po svoja tri proizvoda koja vole i mnoge zvijezde: LUNA 3, UFO 2 i BEAR-u, moćnim, ali praktičnim gadgetima koji sadrže sve što vam treba za intenzivnu i kompletnu skincare rutinu u samo 6 minuta, opisanu u francuskom Vogue-u. U osam kratkih godina, tvrtka je s nule došla do multimilijunske zarade, osvojila više od 225 svjetskih nagrada, otvorila futuristički Research and Development centar u Kini sa solarnim panelima, teretanom i dječjim vrtićem, pokrenula 20 novih globalnih središta i ureda na 6 kontinenata te zasjela na tron najpopularnijih skincare brendova na svijetu.
FOREO ROĐENDANSKA PONUDA:
S e-commerce live streamom koji bi vjerojatno mogao postati budućnost prodaje, FOREO je svoje kupce odlučio razveseliti live shopping iskustvom naziva “SkinposiTVty”, u sklopu kojeg će, od 9. srpnja, svakog petka u rođendanskom mjesecu imati live prijenos na svojim društvenim mrežama. Ovo je rođendansko slavlje koje sigurno ne želite propustiti jer će, osim posebnih ponuda na foreo.com i social media izazova, FOREO objaviti
? SNEAK PEAK…
FOREO u 2021. godini očekuje dvoznamenkasti rast i teži tome da do desetog rođendana postane još i veći. Tvrtka će do kraja godine predstaviti novi proizvod s fokusom na personalizirano iskustvo i individualnu njegu koji će, stručno kombinirajući sve velike trendove koje možemo očekivati od industrije u ovoj godini, promijeniti dosadašnje viđenje “
Tko zna kamo će nas putovanje ovog zvjezdanog brenda odvesti u idućim godinama, ali jedno je sigurno – uz FOREO za volanom, sigurno prelazimo granice mašte!


Boss obrva je stigao: Kallos je lansirao BROW BOSS HYBRID – revoluciju u oblikovanju obrva

Nevidljivi SPF stickovi: Nova generacija zaštite od sunca bez bijelog traga
