Baršunaste, od antilop ili glatke kože, u pastelnim bojama ili u zagasitim nijansama – s DANIDI torbicama izbora je mnogo. Ovaj hrvatski brend ručno rađenih torbica u različitim dimenzijama i stilovima prije nekoliko je godina pokorio društvene mreže, a samim time naravno i trendeseterice. DANIDI je spoj onoga što najviše volimo i cijenimo – domaćeg originalnog dizajna, funkcionalnosti i elegancije koja odiše daškom luksuza. S obzirom da smo i sami fanovi ovih praktičnih, lijepih torbica odlučili smo porazgovarati s damom koja stoji iza svega - Dalilom Kovačević. Zajedno sa suprugom Krunoslavom, svojom najvećom podrškom i desnom rukom, stvorila je danas uspješan brend torbica na čijoj izradi, marketingu i prodaji zajedno rade.
Izradom torbica bave se već dugi niz godina, no DANIDI je stvoren prije nešto više od dvije godine te da od tada njegova popularnost samo raste.
„U jesen 2017. godine odlučili smo napraviti jedan veliki korak u poslovanju i tada je objavljena prva DANIDI kolekcija. Bili su to naši modeli DIVA u raznim bojama baršuna koje su naprosto oduševile sve dame diljem naše regije“, otkriva nam te dodaje kako se ovaj brend prije svega bazira na eleganciji. Koristeći materijale poput baršuna svojim torbicama Dalila daje notu luksuza, koju žene itekako znaju cijeniti.
(Foto: DANIDI)
Praktični modeli jasnih linija i čvrste strukture najčešće se mogu vidjeti u DANIDI kolekcijama, no postoje i opcije za ljubiteljice vrećastih bucket torbi koje su posljednjih sezona jako popularne.
„Osim što se trudimo raditi sa drugačijim materijalima visoke kvalitete smatramo da naše torbice prati jedinstven oblik i svevremenska elegancija minimalističkog dizajna i po tome mislimo da se naše torbice razlikuju od ostatka ponude na tržištu“, otkriva nam Dalila te napominje kako su sve torbice u potpunosti ručno rađene – sve od krojenja materijala, ljepljenja, izrade mašnica, sve je ručno rađeno s mnogo pažnje i ljubavi.
Za izradu jedne torbice potrebno je oko 2 do 4 sata, ovisno o modelu o kojem se radi. DANIDI u svojoj ponudi ima više različitih, ali stilski usklađenih modela – od klasične DIVE, do modela s mašnicom i zaobljenijim dnom, pa sve do onih s ručkicama i velikim kopčama.
Kako klijentice počinju sve veću pažnju obraćati na to od kojih su materijala napravljeni proizvodi koje kupuju, i DANIDI tim je to prepoznao pa posebnu pozornost obraća na kvalitetu materijala koje koristi pri proizvodnji svojih torbica.
(Foto: Danidi)
„Za izradu većinom koristimo visokokvalitetnu eko kožu sa EU tržišta. Radimo i sa baršunom koji je uvijek tako popularan, a poneku izradimo i od prirodne kože“, govori nam Dalila te dodaje kako sa svakom novom kolekcijom – ulažu u napredak.
„Uvijek se može više i bolje, ali smo iznimno zadovoljni trenutnim statusom. Svaka kolekcija nam je novi izazov i ulažemo u napredak. Društvene mreže su nam doista pomogle u plasiranju proizvoda na šire tržište, ali nisu bile presudne. Zadovoljne klijentice su nam oduvijek najbolja reklama“, objašnjava nam.
Sljedeći veliki poslovni pothvat ovog brenda je lansiranje web shopa koji će dodatno olakšati naručivanje i izbor torbica. Uz to, na taj bi način DANIDI proizvodi postali dostupni diljem svijeta. S obzirom na trendove i rastuću popularnost malih domaćih dizajnera i brendova, čini se kako kupci počinju sve više cijeniti kvalitetan, unikatan proizvod kojim potiču domaću proizvodnju.
(Foto: DANIDI)
Iako se teško nositi s više no zasićenim tržištem na kojem dominiraju high street brendovi, lijepo je znati da i domaćem dizajnu dobro ide. Unatoč tome što mali proizvođači vrlo često moraju barem malo svoje cijene proizvoda podići u odnosu na one iz high street dućana, DANIDI karakzeritira i vrlo dobar balans cijene i kvalitete.
„Nastojali smo naći idealan balans cijene i kvalitete s obzirom da su ovo ipak u potpunosti ručno izrađene torbice“, objašnjava nam Dalila te dodaje kako su svi modeli torbica traženi, neovisno o dimanzijama i stilu, ali da za klasičnom DIVOM vlada najveća pomama.
Ova lijepa dizajnerska priča još je jedan dokaz kako i mali brendovi itekako mogu biti uspješni. Kreativnost, volja i velika vještina koja je potrebna za stvaranje jednog posve unikatnog proizvoda kao što je ručno rađena torbica, spoj su koji itkekako polučuje odlične rezultate.
DANIDI su zavoljele žene diljem regije, a kada uzmemo u obzir njihov bezvremenski dizajn – jasno nam je i zašto je tako.
(Foto: DANIDI)