Prvog dana Kids Fashion Weekenda, koji je u petak započeo u Hypo centru, prikazano je 6 kolekcija. Modna kućica Dizzy, Callegari, S. Oliver Junior, Dora, Orchestra i Davida's predstavili su svoje aktualne kolekcije za mališane od 4 do 15 godina. Glavne zvijezde bile su djevojčice i dječaci koji su veselo hodali po pisti predstavljajući aktualne trendove poznatih dječjih brendova. Prije samih revija u lobbyu Kids Fashion Weekenda održao se popratni program u kojem su uživali svi posjetitelji, od djece do njihovih roditelja. Revije su došli pogledati i Hamed Bangoura, Dunja Mutevelić, Ana Maria Ricov i Andrijana Subotić Pjajčik-Etna Maar.
U subotu je u Hypo centru završio Kids Fashion Weekend. Dvodnevno modno događanje posvećeno prvenstveno djeci te njihovim obiteljima po drugi puta je pokazalo koliko je velik interes za dječju modu u Hrvatskoj. Dvorana Hypo centra bila je dupkom puna, tražila su se mjesta više. Mali manekeni odvažno su prošetali pistom te predstavili najnovije kolekcije brendova Etna Maar, Miss Porter, Lulu Couture, Next, Ontario Jeans i Mine Petra. Revije su završile After Juicy Kids Party-em na kojem je muziku puštao dječji DJ Ante Bezek.
Prije samog kraja, 10-godišnja voditeljica Rahela Riter proglasila je pobjednicu Naj Barbie look-a 2015. godine - Miu Perić.
Djevojčica Mia Perić dizajnirala je pobjedniču kreaciju Naj Barbie looka koju je za ovu prigodu izradila Modna kućica Dizzy. Mii je poseban Barbie poklon paket uručila Slađana Škarić Radeljić, brand managerica Barbie za Hrvatsku i Sloveniju. Osim dječjeg DJ, u prvom redu sjedili su i dječji novinari iz novinarske sekcije Osnovne škole Gustav Krklec, a među fotografima su bili mladi budući fotografi iz fotografske sekcije iste škole. Modne bloggerice koje su pomno pratila cijelo događanje bile su 17-godišnje Lara i Sara, a službeni kamerman Kids Fashion Weekenda bio je 16-godišnji Bruno Papić.
Da sve bude kako treba u organizaciji pobrinuli su se redari 10-godišnji Jan i Hrvoje te 11-godišnje Korina i Iva iz protokola koje su smještale goste na njihova mjesta. Revije su došli pogledati Pamela Ramljak, Marijana Mikulić, Vedran Zrnić sa suprugom Lanom, rukometni trener Kazimir Ilijaš sa sinom te Antimon.
Prošle godine održan je prvi Kids Fashion Weekend u Hrvatskoj sa željom da se pokaže kakve sve modne priče postoje za djevojčice i dječake. Za dječjom modom u Hrvatskoj postoji sve veća potražnja, ponuda dječje mode je velika i upravo iz tog razloga je došlo vrijeme da se organizira jedan modni vikend u potpunosti posvećen djeci. Imamo kvalitetne dječje tekstilce, te mlade talentirane kreatore koji još uvijek traže svoje mjesto na dječjem tržištu. Svi su se oni okupili na Kids Fashion Weekendu kako bi pokazali koliko potencijala ima razvoj dječje modne industrije u Hrvatskoj.
Prvi dan
Modna kućica Dizzy otvorila je ovogodišnji Kids Fashion Weekend kolekcijom koja donosi fuziju rocka i sportske elegancije. Boje koje prevladavaju u novoj sezoni su moćna crna i razigrana crvena, tako da Modna kućica Dizzy ove sezone prikazuje prave male cool buntovnike s razlogom. Dizzy dječja robna marka postoji od 1992. godine te svojom odjećom opskrbljuje preko dvjesto dućana u Hrvatskoj. Od početka se bave proizvodnjom i prodajom kvalitetne i udobne dječje odjeće, a poseban se naglasak stavlja na prirodne i pamučne materijale, te kolekcije izrađene s puno pažnje u malim serijama i po vrlo povoljnim cijenama.
Spoj Mondrianovih slika sa arhitekturom Le Corbusiera bili su glavni smjer u izradi kolekcije talijanske škole mode Callegari. Dizajnerice ove modne škole koristile su poznate Mondrianove kompozicije u vidu kvadrata i linija za dezen te sam odabir boja, a Le Corbusierove arhitektonske elemente koristile su u vidu forme. Kolorit je time ograničen na crnu, bijelu te primarne boje, crvenu, plavu i žutu.
Svjetski brend s.Oliver poznat je po svojim prirodnim i kvalitetnim materijalima koji djeci nudi udobnost i opuštenost. Dječja trgovina s.Oliver nudi 3 različite linije namijenjene različitim starosnim skupinama. Linija za bebe nudi veličine do dvije godine starosti, linija Kids namijenjena je djeci do 6 godina starosti. Mladenačka linija već pomno prati modne trendove u svijetu odraslih i prilagođava ih dječjem ritmu života. Sinoć su na Kids Fashion Weekendu predstavili trendi i modernu kolekciju u kojoj prevladavaju majice s tropskim uzorkom, bermuda hlače, ljetne haljinice, a sve u bojama ljeta.
Modni salon DORA, tradicijski, obiteljski obrt, već se 30 godina bavi kreiranjem i proizvodnjom ženske odjeće, a prepoznatljiv je po svojim ženstvenim modelima jednostavnih linija i vrhunskoj izradi. Svi modeli su ručno rađeni od najfinijih prirodnih materijala u malim serijama ili su unikati. Povodom ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda prvi put kreiraju odjeću za djevojčice. Kolekcija se sastoji od jaknica, balonera i haljina načinjenih većinom od pamuka i svile. Boje koje dominiraju su plava i zelena, obogaćene veselim detaljima. Iz Modnog salona Dora kažu kako su sigurni da će male dame biti oduševljene ovim komadima, baš kao i njihove mame.
Orchestra modna kolekcija za proljeće-ljeto 2015. sastoji se od oko 3500 različitih modela koje se mogu razlikovati po "temama". Na Kids Fashion Weekendu predstavili su samo dio tih modnih tema za djevojčice i dječake. Za djevojčice Miss heaven i Magical day svijetlih bež boja sa puno tila i šljokica, a radi se odjeća za svečanije prilike. Zatim su tu šarene, žive boje, prirodnih materijala u temama Pop Vintage, Mint fraise te Lovely blue. Uz svaku temu su tu i pripadajući modni dodaci, kao što su šalovi, šeširići i trake za kosu. Također su predstavili i jeans za djevojčice, mekan i udoban u tamnijoj slim varijanti. Za dječake su također predstavili modeli za svečanije prilike Retro circus i Seacuriosity u bež i sivoj boji od laganih lanenih materijala. Casual modele predstavili su kroz teme Downtown USA, Skate for life, Beachguard te Back in the past. Modeli su izrađeni od prirodnih materijala i živih su boja, crvene, zelene, svijetlo plava. Kao i za djevojčice tako i za dječake uz svaku temu predstavili su i modne dodatke.
Prvi dan Kids Fashion Weekenda zatvorila je kolekcija „Adriatic Blossom“ poznatog dječjeg brenda daVida's. Kolekcija je vođena toplinom sunca, morem, dječjom bezbrižnom nesputanom igrom, bojama koje samo ljeto razotkriva. daVida's dosljedno prati dječji modni svijet u ritmu dječjeg odrastanja od prvih koraka do tinejđerskih dana kroz sve sezone u godini. Tako je za ovo ljeto ponudio za djevojčice haljinice svijetlih tonova, bijele, prozračne s tamnoplavim detaljima, bijele s raznobojnim geometrijskim oblicima koje podsjećaju na vrtove uz more pune ljetnoga cvijeća. Suknjice, pamučne majčice kratkih rukava u bijeloj i nježno rozoj boji s motivima daVida's djevojčice. Za dječake je neizbježna tamnoplava koja se gotovo uvijek kombinira s toplom žutom. Bermude, majice kratkih rukava, šalovi, kape, torbe i još puno, puno toga drugoga. Modeli su prilagođeni kretanjima, igri, bezbrižnosti i dječjoj neopretećenosti prolaznošću vremena.
Drugi dan
Etna Maar svojom revijom otvorila je drugu večer Kids Fashion Weekenda. Kolekcija imena ''Little Frida'' inspirirana je likom i stilom Fride Kahlo. Tkanine su bile cvjetnoga uzorka sa dozom crne boje u pamuku i lanu te printom koji prikazuje crtež našeg mladog magistra slikarstva Zorana Šimunovića. Potaknut idejom Etne Maar o malim Fridama, Zoran Šimunović je specijalno za njenu kolekciju naslikao ''malu Fridu'' koju je Andrijana aplicirala na odjeću.
Kolekcija kojom se Miss Porter predstavila na Kids Fashion Weekendu sastoji se od dvije cjeline. Prvi dio obuhvaća svečanije haljinice, a kako su u pitanju djeca, uz sam dizajn na listi prioriteta su funkcionalnost i udobnost, te su upravo iz tih razloga kombinirali najfinije materijale kao što su svila i čipka sa rastezljivim pamučnim tkaninama. Drugi dio kolekcije sastoji se od dnevnih haljina rađenih od kvalitetnih, finih, pamučnih materijala. Cijelom kolekcijom dominiraju vesele pastelne nijanse, razigrani volani, cvjetni uzorci i razni detalji, koji zahtijevaju ručno apliciranje, te svaku haljinu čine unikatnom. Miss Porter nudi odjeću koja slavi zaigranost djetinjstva na elegantan i moderan način.
LuLu Couture stavlja poseban naglasak na najatraktivnije komade nove sezone, uključujući vedre i vesele boje te prirodne materijale koje krase lepršave modele haljina te popularnu asimetriju na haljinama bez rukava. Sladak i jednostavan izgled koji savršeno dočarava LuLu Couture djevojku, idealno balansira između primamljivog i nosivog, te ju čini jednostavno neodoljivom. Ready-to-wear oblik uz fashion ilustracije sa akademskim potpisom i ove sezone u kombinaciji sa veselim i vedrim bojama idealan su izbor za tople dane.
Britanska robna marka NEXT predstavila je kolekciju za proljeće-ljeto 2015. Haljine, majice, suknje i hlače prepoznatljive su po točkicama, prugama, nježnim cvjetovima koje, kada se kombiniraju sa hit majicama s porukom, svaku kombinaciju začine zabavom i eksplozijom modernih boja. Nova kolekcija bogata je pastelnim bojama, veselog je dizajna, a male ljubitelje crtića oduševila je kolekcija najpopularnijih Disneyevih junaka.
Ontario Jeans predstavio je kolekciju inspiriranu svijetom malih istraživača fasciniranima čudima prirode i botanike, svakodnevnim igrama u skate-parkovima te aktivnom ljetom u gradu. Oni su uvijek elegantni, sportski i baš uvijek jeans. Klasični šareni komadi savršeno su se stopili s jednobojnom pozadinom. Linije su jednostavne, ugodne i chic mode za djecu, bazirane na raznovrsnim bojama, a svi modeli Ontario jeans kolekcije mogu se pronaći u njihovim maloprodajnim trgovinama.
Kids Fashion Weekend zatvorila je revija poznate dizajnerice Mine Petre. Kolekcija naziva „Što je Dalmatinac bez Dalmatinera“ izrađena je od bijelog pamučnog platna hrvatskih proizvođača, inspirirana veselim i razigranim prijateljem djece - psom Dalmatinerom. Pasmina je dobila ime po hrvatskoj pokrajini Dalmaciji, njegovom izvornom obitavalištu. Njegovo tijelo s crnim ili smeđim pjegama karakterističnog oblika već izdaleka predstavlja nešto posebno. Taj prelijepi, plemeniti pas Dalmatinac i naša čarobna obala tisuću otoka, poznata u cijelom svijetu, dio je naše bogate prirodne baštine i ovdje nalazi svoje mjesto u modnoj kolekciji kao izvornom uporabnom suveniru.