Pandemija je bila pogubna za brojne kompanije, a jedna od njih je Victoria's Secret. Popularni proizvođač seksi donjeg rublja još je 2019. otkazao legendarne modne revije na kojima zgodni modeli s velikim krilima pokazuju najnovije kolekcije, a ove je godine odlučio reći zbogom jednom od zaštitnih simbola - Victorijinih anđelica.
Anđelice su godinama bile pažljivo birane od strane kompanije, a radi se o vrlo zgodnim ženama jasno određenih proporcija tijela koje su jednom modnom revijom lansirane u najviše krugove svijeta mode. Neke od poznatih anđelica su Adriana Lima, Gisele Bündchen, Rosie Huntington-Whiteley, Karlie Kloss i Heidi Klum. Sve ove ljepotice šetale su se pistama u prekrasnom donjem rublju ukrašene ekstravagantnim krilima, no čini se kako takve prizore više nećemo moći vidjeti.
Kompanija je bila na lošem glasu kada je 2018. Ed Razek, voditelj marketinga, izjavio kako žene s oblinama i transrodne žene nikada neće moći biti dio brenda koji promovira seksualnu fantaziju. Kasnije je Ed bio tema mnogih kritika, a brojne žene odlučile su bojkotirati njihove proizvode. Na sceni su se pojavile nove kompanije poput one Rihannine koje nude puno inkluzivnije veličine i brinu o izgledu svih svojih kupaca.
Od 1995. godine kada je održava prva Victoria's Secret modna revija, među anđelicama su se izmjenjivale samo djevojke koje su profesionalni modeli, no od 2021. godine stvari se mijenjaju. Nova postava modela sastoji se od vrlo široke palete zanimanja, od profesionalnih sportašica do borkinja za ženska prava i glumica.
To su nogometašica i aktivistkinja Megan Rapinoe, brazilski trans model Valentina Sampaio, skijašica Eileen Gu, sudanska izbjeglica i model Adut Akech, aktivistkinja Paloma Elsesser, osnivačica #Girlgaze i fotografkinja Amanda de Cadenet i glumica Priyanka Chopra Jonas.
Ove žene odabrane su kako bi promijenile definiciju 'seksi žene' kao reakcija na promijene u društvu. Nemojmo se zavaravati, ovo je prije svega marketinški potez, no lijepo je vidjeti da kao društvo napredujemo u smjeru inkluzivnosti i prihvaćanja različitosti. Mnogi smatraju da se kompanija prekasno odlučila na ovaj potez, ali bolje da su to napravili sada nego nikada.
Jedina stvar koja ostaje veliki minus poznatoj kompaniji su veličine proizvoda. I dok u Rihanninoj kolekciji donjeg rublja možemo pronaći veličine od XS do 3XL, Victoria's Secret nudi tek nešto niži raspon od XXS do XL (koji zapravo niti nije pravi XL). Hoće li ovaj marketinški potez pomoći da se poznata kompanija vrati na tržište kao prava konkurencija ćemo tek vidjeti, no uz tako bogatu ponudu kvalitetnog donjeg rublja u raznim veličinama koje nude druge kompanije, to nam se čini manje vjerojatno.