Ma koliko se veselili sniženjima, ona mogu biti varljiva... Nije ovaj put riječ o cijenama koje su prije sniženja povećane pa onda 'glume' sniženu cijenu. Mislim da to i nije tako čest slučaj u našoj zemlji. Došli su veliki modni lanci i nema više prevare, ali tko to kaže? Pa, mi sebe prevarimo sami. Vješto. Čak smo u stanju uvjeriti i sve ostale u tu priču.
Dakle...
Krenuli ste u shopping puni nade i kupujete SAMO zato što je sniženo, povodeći se za onom: 'A zašto ne? Pa ovo nikad nije bilo tako povoljno; ni ove cipele (pa, one su još prošli tjedan bile 600 kn skuplje ili ova haljina je bila duplo skuplja, i ova torba, i tako dalje...).'
Pokušajte ovaj put
drugačije. Više nitko nema love na bacanje, ali skoro svatko ima pun ormar. I
svi se međusobno žalimo na pretrpane ormare. No, pogledajte što ste sve dovukli
doma prošle godine na sniženju. I??? Koliko toga ste zaista nosili? Koliko
puta? Konačno, ako već imate doma puno ljetnih stvari, što će vam nove? Jesu li
sve ove već modna prošlost? Ili se samo opet zavaravate da ćete ovo novo zaista
nositi i iznositi? A zašto niste sve ono što je u ormaru i izgleda kao da je novo?
Možda sam vam sad malo 'ubila' čar kupovanja, ali razmislite. Pretražite sve što imate, od torbi do sandala,
od košulja do lana, capri hlača ili haljina... I uz kratku i odokativnu
inventuru vlastitog garderobnog ormara uštedite za nešto zaista dobro. Ali neka to onda bude nešto zaista posebno. I nosivo.
Ili da tu ušteđevinu koja proizlazi iz male inventure ormara uložite u imidž konzalting koji će vas jednom za svagda naučiti da kupujte za sebe, a ne ono što je trendi (a i nije baš u skladu s oblikom vašeg tijela) ili zato što to imaju vaše prijateljice, ili zato što se to sviđa vašim prijateljicama, ili zato što to na vašoj prijateljici tako dobro stoji... NE! Počnite kupovati za SEBE, i to samo ono što čini da izgledate dobro i samouvjereno. Imidž konzalting će vas naučiti puno toga, i to sve uz vašu pomoć, i pred vašim očima, bez uvijanja i uvjeravanja. Svaka stvar biti će detaljno objašnjena i osviještena jednom zauvijek. Sve u korist vaše ljepote i dobrog imidža.
Sniženja, na žalost, vrlo često na police izvlače ostatke kolekcija, i neće biti lako na sniženjima kupovati, ali zna se posrećiti. No, dovoljno ste odrasle da znate da je Djed Mraz u našim krajevima samo u prosincu, i da je njegova torba sve praznija zadnjih godina, pa stoga pamet u glavu i ne dajte se uvući u mrežu sniženja jer bi vam se ormar mogao raspasti od preopterećenja.
Kupite samo ono što vam dobro stoji i treba, a ostatak novca provedite zabavljajući se. Razmislite i o imidž konzaltingu. Bit će to vrlo zanimljivo iskustvo (sad po sniženoj sezonskoj cijeni) i VRLO, vrlo isplativo.
Andreja Horvatić, savjetnica imidž konzaltinga
www.profashion.com.hr
www.image-consulting.com.hr
Ambasadorica AICI-a za Hrvatsku