Prva kampanja dugo očekivanih vjenčanica ostavit će bez daha svaku mladenku, ali i onu koja to nije!
Marina već tri godine uspješno nadmašuje svoje ambiciozne ciljeve postavljajući modne trendove u Hrvatskoj ali i šire. Dizajnericu smo mogli pratiti kroz nesvakidašnje sezonske kolekcije koje se prikazuju dva puta godišnje na Fashion Weeku Zagreb te kroz nekoliko capsule kolekcija. Svaka od njih je dodatno pomicala granicu i predstavljala veliki iskorak u modnom svijetu. Stoga ne čudi činjenica da je Marina u kratkom roku osvojila titulu jedne od najpopularnijih renomiranih domaćih dizajnerica, ali i srca brojnih trendseterica koje svaki puta s oduševljenjem čekaju nove kreacije.
Mladenke najbolje znaju koliko je teško pronaći savršenu vjenčanicu za jedan od najvažnijih dana u životu. Ponekad nam se čini kako je vjenčanicu iz snova jednako zahtjevno pronaći kao i osobu s kojom želimo provesti ostatak života.
Inspirirana ljepotama prirode, Larie dizajnira vjenčanice koje odišu elegancijom, nježnošću i jednostavnom ljepotom. U svaku zasebnu haljinu pretočena je beskonačna pažnja, trud te korištenje najfinijih materijala. Kolekcija je satkana od tila i delikatne čipke, a ono što ju čini jedinstvenom jest ručni rad i dorada svakog pojedinog šava do senzualne romantičnosti za kojom svaka žena teži. Dominacija X kroja haljine zadovoljit će širok spektar žena jer upravo ovaj zahvalan model haljine stoji većini mladenki bez obzira na oblik tijela.
Za snimanje kampanje Marina je izabrala privatni posjed s konjima gospodina Dade Pismarovića. Glavna protagonistica je mlada Lucija Putanec koja se odlično snašla s ovim plemenitim životinjama pred objektivom Karmen Poznić. Za šminku je bila zadužena Dijana Sajko, dok se za vjenčanu frizuru pobrinula Tea Kraševac Furlan iz tima Keune. Keune već 95 godina posvećuje pažnju njezi kose s jednakim žarom kojim Marina posvećuje svojim kreacijama, a ove godine počinje njihova zajednička suradnja kroz realizaciju brojnih kreativnih projekata.
Foto: Larie