Savršen glamur bez imalo realnog doticaja - tako bi se mogle opisati novogodišnje pripreme koje se uoči najluđeg dana u godini serviraju sa svih strana. Kako zablistati na najvažniji dan u godini, kako provesti nezaboravnu noć poput prave dive, kako se zabaviti poput nikog drugog – euforična i nerealna očekivanja kojim je modni brend KLISAB odlučio stati na kraj.
U novoj kampanji za kolekciju jesen/zima 2016./2017. dizajneri Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić htjeli su prikazati novogodišnje pripreme u nešto realnijem svijetlu. Tijekom prosinca uvijek iznova zavlada euforično raspoloženje i ponekad čak i pretjerano veselje koje nam nameće pritisak da se pod svaku cijenu moramo dobro zabaviti.
„Željeli smo prikazati drugu stranu iste medalje, onu možda malo realniju. Nisu svi pretjerano euforični oko dočeka Nove godine i sigurno se u svima nama ponekad javi onaj osjećaj kada jedva čekamo da sve prođe. Novom kampanjom željeli smo prikazati sve faze jedne žene koja se priprema za izlazak, odnosno doček Nove godine. Silno presvlačenje i čestu izjavu 'Nemam što za obući' koristili smo kao inspiraciju“, objasnili su dizajneri.
Cijela kampanja fotografirana je analogno, a kao i do sada, fantastične nove vizuale potpisuje fotografkinja Petra Mrša s kojom brend KLISAB surađuje od svojih početaka. Ispred njenog objektiva stala je mlada Mirna B. (Talia model), za čiju je frizuru bila zadužena Branka Trohar (Boye by BBK), dok make up potpisuje Petra Sever uz asistenciju Nine Pejnović. Za styling je bila odgovorna Annika uz asistenciju Aleksandra Selaka.
„Novom kampanjom nastojali smo izazovan okvir, kojeg smo si postavili u vidu korištenja brojnih elemenata koje do sada nismo nikad zajedno koristili, spojiti u potpuno konzistentnu, ali ujedno konfliktu sliku. U radu s modelom nastojali smo koristiti njezinu prirodnu opuštenu snagu, a priča bunta prema uvriježenom načinu shvaćanja novogodišnje noći bila je sama po sebi motivirajuća. Najveći izazov pri stvaraju ove kampanje bio je rad na filmu s flash rasvjetom koja nema kontinuirano svijetlo, što ubacuje malo dodatnog stresa, ali i odgađanje i na kraju rast zadovoljstva“, objašnjava Petra.
Fotografkinja nakon još jedne ostvarene suradnje ima samo riječi hvale, a ističe kako se svakim novim snimanjem diže posvećenost i ljestvica zadatka, ali i zadovoljstvo barem na dvostruko više.
„Budući da smo vizuale snimali analogno, bili smo jako sretni i zadovoljni kada smo vidjeli završni proizvod. Imali smo velika očekivanja od našeg tima i ni u jednom trenutku nismo sumnjali ni u koga od njih, ali da će vizuali biti bolji od onih iz naših želja – mogli smo se samo nadati“, zadovoljno komentiraju dizajneri.
Nova kampanja ostavlja pomalo kontradiktoran dojam. S jedne strane vidimo besprijekorne odjevne komade i model koji odiše prirodnom, ali ipak glam ljepotom, s druge strane kaos u obliku običnog nepretjerano stiliziranog prostora. Upravo ta kontradiktornost izvrsno opisuje samu srž dočeka Nove godine koju svi nameću da mora biti savršena. Krajnji rezultat nikad nije savršen, ali uvijek možemo i na najgorem dočeku zablistati u najboljem izdanju – u KLISAB kreacijama!
Foto: PR