U vrhunskoj atmosferi prepunog kluba Opera predstavljena je nova kolekcija mladog brenda CHYPKA. Sve popularniji zagrebački streetwear brend oduševio je mnogobrojnu publiku predstavivši jednu potpuno novu modnu igru u kolekciji Trading Game, u kojoj se posebno ističu hoodice sa CHYPKA natpisom na čičak koji se mogu mijenjati. Uz već prepoznatljiv motiv čipke, zagrebački dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, ovoga su puta osimislili unisex kolekciju u koju su po prvi puta ubacili i boje.
Zagrebački streetwear brend na sceni je skoro dvije godine, a već iza sebe ima zavidnu količinu obožavatelja i kupaca. Modne zaljubljenike i ljubitelje sreetwear stila osvojili su modelima koji vrhunski spajaju urbano i tradicionalno, jednostavnim i upečatljivim komadima odjeće koji na sebi nose tradicionalno ručno rađeni motiv hrvatske čipke. Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, dvojac koji stoji iza imena CHYPKA, najnoviju su kolekciju odlučili predstaviti u klubu Opera usred izlaska, u specijalnoj atmosferi uz trap muziku u suradnji s dečkima iz Trinity-a, kako bi se što više približili svojoj publici i zahvalili im se na vjernosti. Bila je to večer za pamćenje za dečke iz CHYPKE - izvrstan ambijent, genijalna atmosfera, nova kolekcija i publika kluba obućena u CHYPKU.
„Ova kolekcija ima dosta noviteta u sebi pa smo ju odlučili i prikazati na potpuno drugačiji način. Izabrali smo klub Opera da dobijemo tu atmosferu koju smo htjeli i koja u potpunosti odgovara priči našeg brenda. Ono što nas je posebno dirnulo je bila naša publika koja je došla obućena u sve naše dosadašnje modele, tako da je pola kluba doslovno bilo u CHYPKI. To nam jako puno znači i daje nam ogroman poticaj za dalje“, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, kreativni dvojac iza brenda CHYPKA.
U novoj kolekciji najviše se ističu hoodice koje na sebi imaju CHYPKA natpise na čičak te se ljudi mogu međusobno mijenjati. Cijela priča osmišljena je tako da se uz kupnju hoodice dobivaju dva različita logo-natpisa, dok se posebno mogu kupiti natpisi u drugim bojama i kombinacijama. Kolekcija je osmišljena tako da su, osim jedne haljine, svi modeli unisex u veličinama d XS do XXL. Ovoga puta odlučili su se maknuti od dosadašnje crno bijele varijante te se u kolekciji nalaze modeli u boji breskve, plavoj i žutoj. Od ove revije započeli su suradnju i sa Noss-om, te su uz najnoviju CHYPKA kolekciju, svi modeli ekskluzivno, dan prije svjetskog predstavljanja, nosili najnovije Jordan tenisice, koje u proizvodnji nisu bilie punih 18 godina.
U vrhunskoj atmosferi prepunog kluba predstavljena je najnovija kolekcija mladog zagrebačkog streetwear brenda