Četrnaesti po redu Nivea croApoRTer @WORK – modni događaj u Hrvatskoj i regiji, svoja vrata svim ljubiteljima mode, otvara 8. listopada 2009. Modna filozofija Nivea croApoRTer @WORK u razdoblju od 8. do 10. listopada 2009. i ove sezone donosi pregled hrvatske modne scene, a hrvatski dizajneri i ovaj put pokazat će da u kreativnosti, umjetnosti, modi i stvaralaštvu jednostavno nema mjesta recesiji jer moda ne poznaje ograničenja.
Nivea croApoRTer @WORK jedinstveni domaći tjedan mode s najdužom tradicijom, koji je postavio temelj hrvatske mode, lansirao većinu domaćih dizajnera u orbitu modne scene, te postavio standarde prepoznate od javnosti, publike i medija i ove sezone zasigurno će postati najtraženija modna destinacija.
Odvažnim estetskim doživljajem, zavodljivom karizmom, unikatnim i kompleksnim konceptom koji je nemoguće iskopirati, te sa timom profesionalaca čiji rezultati govore umjesto njih samih, Nivea croApoRTer @WORK svojom kreativnošću i ovosezonskom notom umjetnosti prkosi svima.
Nivea, svjetski broj 1. kozmetički brand i dalje čvrsto i sigurno uz Cro A Porter, dostojanstveno podupire hrvatski dizajn te cijeni i njeguje sve tipove ljepote, jer ljepota je u svima nama i oko nas.
Nivea croApoRTer @WORK, te njegov utemeljitelj Viktor Drago i ove sezone snima orginalnu kampanju koja svake sezone najavljuje koncept projekta. Na samoj ivici između mode i umjetnosti , ovosezonska kampanja predstavlja ideju mode, pokvarljivog sezonskog proizvoda koji govori o trenutku u vremenu u kojem je nastao, a opet na fotografiji model na sebi ne nosi odjeću, već fikciju iste, dovedenu do savršenstva veličanja onoga što moda predstavlja u današnjem društvu.Idealan komad koji će vas uzdignuti na pijedestal stila ili ortopedsko pomagalo za vaš ego? Odluka je samo Vaša!
Fotografija Mladena Šarića kao da priča, instalacija Viktora Drage, nevidljivi make up Tome Vrbana na savršenom licu i figuri modela Kristine Šalinović čine okosnicu ovesezonske kampanje.
Što nam to pripremaju domaći coutourieri, Boris Pavlin koji se s ovom revijom na neko vrijeme oprašta od domaće publike i mijenja je za parišku ili obožavane sestre Boudoir, koje bi u svojim redovima rado vidjeli i drugi modni projekti!
Kakav je to modni san usnula Matija Vuica, uvijek aktualna dizajnerica koja udahnjuje lepršavi život u svaku svoju kreaciju! Ivan Ledenko i dalje čvrsto stoji na visokoj peti Hrvatske mode.
Jesu li spremni odrasti vječno razigrano Elfs, kraljevi dobre zabave i spektakla nakon stjecanja akademskog naziva "modni dizajner"! Fjaba, bajka u prijevodu, nenametljiva a opet promišljena priča s poukom. Najprodavaniji domaći brand sa svojim nepogrešivim smislom za bestsellere i trend po mjeri Hrvatica Hippy Garden.
Što će ove sezone nositi hrvatske zvijezde duž crvenih tepiha otkrit će nam revija Linea Exclusive! Hoće li našu pažnju privući Ani Ani i Arileo. Uvijek avangardna i konstrukcijski savršena Marina Design kroji tamo gdje se drugi ne usude šivati. Teo P. za modnu kuću MAK pravi Hrvatski pret a porter.
Tihomir Krznarić i njegovo neodoljivo i toplo autorsko pletivo. Zigman, zasigurno najiščekivanija revija sezone, ako ne i godine, u kratkom je vremenu postao ikona domaće modne scene. XD Xenia Design, predstavlja nas van Hrvatske a intrigira na domaćem terenu.
Osim već dobro znanih imena ove godine u svoje redove regutrirali smo i neka nova dizajnerska imena te goste iz susjednih zemalja.
Luka Grubišić, direktno sa New York pista i radionica najvećih modnih autoriteta Amerike. Ognjenka Antunac diplomirana dizajnerica Tekstilno tehnološkog fakulteta svojim modelima donjeti će novu energiju uspavanoj avangardnoj domaćoj dizajnerskoj sceni.
Zagrebački velesajam ove godine slavi svoju 100. jubilarnu obljetnicu, te nam je iznimno drago da je od toga sedam sretnih godina ovaj div, simbol Grada Zagreba i njegovog gospodarstva proveo uz nas. Tako i ove sezone Zagrebački velesajam postaje žarište Hrvatske modne industrije.
Moda, ali i uzbuđenje, promišljanje i glamur, dobar posao ali i zabava, skandal, ekstravagancija, pomicanje normi, rušenje barijera, promicanje pravih vrijednosti sve su to odlike ovogodišnjeg listopada koji s pravom novi epitet/predznak modni.
Oduvijek koncipiran tako da zadovolji i najzahtjevniju, redovito brojnu publiku Nivea croApoRTer @WORK i ovaj put okupit će tim stručnjaka koji već godinama tradicionalno garantiraju visoki standard modne avanture kojeg je modna struka, kritika i šira javnost odavno prepoznala i neosporno pohvalila.
Raspored programa i revija uskoro će biti dostupan na www.cro-a-porter.hr gdje ćete moći pogledati i kratki dokumentirani film Nivea croApoRTer @WORK o nastajanju naše ovosezonske kampanje.
Nivea croApoRTer @WORK - budite spremni na vruću jesen jer odbrojavanje je počelo……