Proslavljeni dizajnerski dvojac Robert Sever i Branko Basletić ekskluzivno su za Dove dizajnirali tunike prikazane u sklopu revije na Perwoll FASHION.HR-u. Fantastičan spoj mode i ljepote nastavak je uspješne suradnje dva poznata i omiljena branda.
Dizajnerski duo, prepoznatljiv po svojim printevima i sofisticiranim bojama, svoju su viziju predstavili u Dove duhu. Ovom kampanjom Dove predstavlja prvi Dove Invisible Dry dezodorans koji je testiran na 100 boja i dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama. Dove je želio otkriti istinu o povezanosti žena i boje odjeće koje nose te je proveo ispitivanje koje je otkrilo da samo 50% žena nosi svoju omiljenu boju.
Dove želi potaknuti žene da nose boje koje žele. Nova Dove Invisible Dry varijanta dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama, ne sadrži alkohol i istovremeno njeguje pazuhe s četvrtinom hidratantne kreme. U filozofiji branda Dove je moderna i samosvjesna žena koju će novi proizvod Dove Invisible Dry ohrabriti da nosi odjeću u svojim omiljenim bojama i potaknuti je na izražavanje svoje osobnosti. Otud i inspiracija za raznobojne tunike koje za Dove dizajnirao Robert Sever.